شناسهٔ خبر: 28843131 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بدهی تیم فوتبال پدیده به بازیکن فصل قبل این تیم پرداخت شد

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان افزود: با توجه به مهلت تعیین شده برای پرداخت بدهی این تیم به 'ایگور پراهیچ' بازیکن سابق

صاحب‌خبر - به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان افزود: با توجه به مهلت تعیین شده برای پرداخت بدهی این تیم به 'ایگور پراهیچ' بازیکن سابق خارجی آن و دغدغه جوانان و طرفداران تیم برای کسر 6 امتیاز این تیم از سوی فیفا در صورت عدم پرداخت بدهی و احتمال سقوط این تیم به رده های پایین جدول، موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در این راستا یکی از صنایع فولادی بخش خصوصی پرداخت 2 میلیارد ریال به تیم پدیده را متقبل شد تا با پرداخت بدهی این تیم مشکل آن حل شود و بتواند به صعود و بازی های خود ادامه دهد.
وی گفت: بر اساس اعلام مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی این مبلغ به حساب تیم پدیده واریز شده است.
رشیدیان افزود: برای مشکلات این تیم باید تصمیم جدی تر گرفته شود که در این راستا وزیر ورزش و جوانان به مدیر کل ورزش و جوانان استان ماموریت فوری داده است.
وی اظهار داشت: به رغم مشکلات صنفی و اقتصادی، از همه ظرفیت های استان بهره می گیریم تا با همکاری و مساعدت لازم تیم فوتبال خراسان حفظ و تقویت شود.
بر اساس ضرب الاجل تعیین شده، باشگاه پدیده خراسان تا پایان هفته جاری برای پرداخت طلب 'ایگور پراهیچ' فرصت داشت در غیر اینصورت فیفا تا قبل از پایان فصل جاری 6 امتیاز از این تیم کسر می کرد تا تیم پدیده به رده های پایین تر سقوط کند.
تیم فوتبال پدیده هم اکنون با کسب 17 امتیاز از هشت بازی لیگ برتر فوتبال در رتبه نخست جدول مسابقات قرار دارد.
7507 / 6053
انتهای پیام

نظر شما