شناسهٔ خبر: 28843051 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نکونام:

سپاهان را می شناسم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نسبت به تیم فولاد مبارکه سپاهان شناخت کافی دارم و این آگاهی برای موفقیت ما اهمیت بالایی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جواد نکونام عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور افزود: تیم ما در چارچوب مسابقات حذفی، دو هفته قبل با سپاهان بازی کرد بنابر این هر دو تیم از یکدیگر شناخت دارند.
وی شرایط بازی در جام حذفی و لیگ برتر باشگاه های کشور را متفاوت دانست و افزود: فردا در ادامه رقابت های لیگ برتر در خانه حریف بازی می کنیم و نتیجه این دیدار برای ما مهم است.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: سپاهان تیم پر مهره و قدرتمندی است که از خط حمله قوی برخوردار است و در دیدار فردا به پیروزی نیاز دارد بنابر این بازی با آن سخت است.
وی با اشاره به اینکه شرایط تیم نساجی مازندران بهتر از گذشته شده است، بیان کرد: باتوجه به داشته ها، سعی می کنیم بازی مدنظرمان را ارایه دهیم و با نتیجه ای خوب اصفهان را ترک کنیم.
نکونام با بیان اینکه نساجی مازندران توسط بخش خصوصی حمایت می شود و هزینه آن را مالکان باشگاه پرداخت می کنند، افزود: سعی ما بر این است که این تیم را در لیگ برتر باشگاه های کشور حفظ کنیم تا با کسب تجربه های بیشتر، در سال های آینده به نتایج بهتر دست یابیم.
وی گفت: به جز «شاهد محمدی» همه بازیکنان نساجی مازندران برای دیدار فردا آماده اند.
دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر جمعه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
8114/2093

برچسب‌ها:

نظر شما