شناسهٔ خبر: 28842975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمایه گذاری ۱۱۱ میلیاردی در صنعت شهرستان فردوس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس گفت: با صدور ۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در شش ماهه اول سال جاری بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه صنعت این شهرستان انجام شده است.

صاحب‌خبر -

 مهدی صادقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: این پروانه های بهره برداری در زمینه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت، محصولات بتنی غیر مسلح از بتن معمولی و مونتاژ انواع تراکتورهای کشاورزی صادر شده است.

وی با اشاره به میزان اشتغال این واحدها افزود: با فعالیت این سه واحد صنعتی برای 44 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است افزود: تولید لوله های شیار دار، تولید پنل خورشیدی از کوارتز، تولید کاغذ از کربنات کلسیم، فرآوری سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و فراوری خاک های صنعتی از جمله طرح های پیشنهادی برای سرمایه گذاری در فردوس است. 

صادقی در پایان به وجود 2 شهرک صنعتی با زیرساخت‌های مناسب و همچنین ظرفیت ها و پتانسیل های صنعتی و معدنی شهرستان فردوس اشاره کرد و گفت: از کلیه سرمایه گذاران خصوصا مردم این شهرستان که در سایر شهرستان ها و استان ها ساکن می باشند جهت سرمایه گذاری در این شهرستان و شهرک صنعتی فردوس دعوت نمود.

انتهای پیام/ ط آ

وجود پتانسیلهای صنعتی و معدنی در فردوس

نظر شما