شناسهٔ خبر: 28842967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ایکاردی: می توانیم به بارسلونا ضربه بزنیم؛ هیگواین همان بازیکنی بود که میلان کمبودش را حس می کرد

جواد رحمانی

کاپیتان آرژانتینی اینتر، اذعان کرد در حال مذاکره با سران باشگاه است تا قراردادش را تمدید کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تنها چند روز تا یکی از مهم ترین بازی های فصل اروپا باقی مانده و بازیکنان دو تیم میلان و اینتر، به بیان احساسات خود در مورد دربی دلامادونینا می پردازند. این بار نوبت مائورو ایکاردی بود که در مصاحبه با اسکای ایتالیا، در مورد رقیبش هیگواین، بازی با بارسلونا و سایر مسائل صحبت کند.

کل شهر بی صبرانه منتظر این دیدار هستند. طبیعتا در نهایت سه امتیاز نصیب یکی از دو تیم خواهد شد، اما مهم است که خوب بازی کنید و به کاری که اعتقاد دارید، ثبات دهید. اگر ببریم، پس از آن عملکردمان بهتر هم خواهد شد. میلان بازیکنان بزرگی دارد که سال هاست در سری آ بازی می کنند و تجربه بسیار زیادی دارند. اگر بخواهم یکی را از میان آن ها انتخاب کنم، هیگواین خواهد بود. چون او دائم گل می زند. او دقیقا همان چیزی است که میلان کمبودش را احساس می کرد.

میان خودم و گونزالو رقابتی نمی بینم. او کارنامه بازیگری فوق العاده‌ای داشته و مهاجم بزرگی است. در این بازی برابر یکدیگر قرار خواهیم گرفت، اما من خونسردم و تلاش می کنم بهترین عملکردم را ارائه کنم. آیا می توانم بیشتر از کریستیانو رونالدو و هیگواین گلزنی کنم؟ در ابتدای فصل در این خصوص چیزی نمی گویم. به تیم کمک خواهم کرد و در ماه می خواهیم دید چه شده است. 

گلزنی به میلان را ترجیح می دهی یا یوونتوس؟

این دو بازی بسیار خاص هستند. در هردو گلزنی کرده ام و حس بسیار خاصی داشته. در پایان وقتی پیروز شوید، گلزنی شما اهمیت دارد. مهم این است. جدال با بارسلونا پس از دربی؟ بازی های سختی در پیش داریم، اما می توانیم با نمایشی خوب، آن ها را پشت سر بگذاریم. نمی توانم بگویم این بازی ها عیار ما را مشخص خواهد کرد یا نه، اما در صورت پیروزی، راه‌مان باز خواهد شد. فعلا روی دربی متمرکز هستم و سپس خواهیم دید. 

 

هت تریک مائورو ایکاردی مقابل میلان

در دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان شروع خوبی داشتیم و آن ها می توانند، انگیزه ما برای دیدار برابر بارسا را افزایش دهند. می توانیم به بارسا ضربه بزنیم. مثل کاری که رم فصل قبل انجام داد و یا کاری که باشگاه های کوچک اسپانیا این فصل انجام داده اند. 

به چالش کشیدن یوونتوس و ناپولی؟ نمی دانم. اینتر بازیکنان خوبی دارد که در حال پیشرفت هستند. بازیکنان جدیدی هم اضافه شده اند و آن ها هم رشد خواهند کرد. یوونتوس طی سال های اخیر به پیروزی عادت کرده و همین الان هم پایه های محکمی دارد. بخش مهم ماجرا، اینجاست. می خواهم با اینتر چیز مهمی به دست آورم و اگر موفق شویم، جوایز شخصی هم همراهش خواهد آمد. 

ایکاردی بند جدایی 110 میلیون یورویی دارد که فقط در دو هفته ابتدایی ماه جولای، آن هم برای باشگاه های خارجی در دسترس است. نراتزوری درصدد حذف این بندفسخ یا افزایش آن است. آن ها قصد تمدید قرارداد مهاجم فرصت طلب خود را دارند.

در اینتر خوشحالم. با باشگاه های دیگر تماسی داشتیم، اما تصمیم گرفتم بمانم. چون به صلاحِ خانواده ام بود. اینجا خانه من است، نمی توانستم جدا شوم. رویای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشتم و به آن رسیدم. نمی دانم برای تمدید قرارداد، قبل از کریسمس به توافق خواهیم رسید یا خیر، اما دنبال یک توافق هستیم.

نظر شما