شناسهٔ خبر: 28842871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون وزیر ورزش: ‌اولویت وزارت ورزش جوانان تکمیل ۴ هزار طرح نیمه‌کاره ‌است

R7887/P1377/S6,47/CT11

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت ورزش جوانان با تاکید بر اینکه اولویت وزارت ورزش جوانان تکمیل ۴ هزار طرح نیمه کاره در کشور است، گفت: استادیوم ۵ هزار نفری مراغه نیز بزودی با تخصیص اعتبارات لازم تکمیل و افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمراغه، ژاله فرامرزیان عصر امروز در بازدید از استادیوم نیمه تمام 5 هزار نفری این شهرستان با اشاره به سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان درکشور اظهارداشت: وزارت ورزش و جوانان درکشور به دلیل محدودیت‌های ارزی و منابع کشور اولویت‌های خود در توزیع منابع را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موجود در استان‌های کشور می‌داند.

وی افزود: درحال حاضر 4 هزارپروژه و طرح نیمه تمام ورزشی درکشور داریم که باید با پیگیری‌های لازم و تخصیص اعتبارات لازم این طرح‌ها در کمترین زمان تکمیل و به بهره برداری برسند.

فرامرزیان اظهارکرد: این طرح‌ها شامل سالن‌ها، استادیوم‌ها و مجموع‌های ورزشی شهری و روستایی است که به دلیل کمبود اعتبار، مکان یابی نامناسب و بزرگ بودن این طرح‌ها نیمه تمام مانده‌اند.

معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت ورزش و جوانان درادامه با اشاره به ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان‌های کشور تصریح کرد: بیشتر طرح‌های ورزشی نیمه تمام درکشورپیشرفت کمی دارند وبراساس سیاست‌های این وزارت اولویت کاری در پروژه‌های عمرانی فقط پایان طرح‌های نیمه تمام موجود درسراسر کشور است.

وی گفت: درراستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 طرح بزرگ ورزشی آماده افتتاح شده که از این طرح‌ها 12 طرح به بهره برداری رسیده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به پروژه‌های ورزشی آماده افتتاح درسراسر کشوراظهارکرد: امسال 450 طرح ورزشی بزرگ و کوچک در استان‌های مختلف آماده شده و به بهره برداری می‌رسد.

فرامرزیان اصلی‌ترین عامل کند بودن اجرای استادیوم پنج هزار نفری در این شهرستان را بزرگ بودن طرح و مکان یابی نامناسب عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش جوانان در ادامه با اشاره به ضرورت تکمیل استادیوم مراغه اظهارداشت: استادیوم 5 هزار نفری مراغه یکی از مطالبات مهم درحوزه ورزشی این شهرستان بوده و در این راستا پیگیر هستیم تا اعتبارات لازم به پیمانکار طرح تخصیص و این پروژه نیمه تمام مورد بهره بردرای قرارگیرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما