شناسهٔ خبر: 28842750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح نمایشگاه متمرکز بهداشت روان

به مناسبت هفته بهداشت و روان نمایشگاه متمرکز کتاب و پوستر در مرکز مشاوره بیرجند، دایر شد.

صاحب‌خبر -

جعفری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای دانش و مهارت دانش آموزان در زمینه بهداشت روان ، ایجاد حساسیت و جلب توجه دانش آموزان به موضوع بهداشت روان و آشنایی بیشتر با فعالیتهای مراکز مشاوره آموزش و پرورش است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه  با تولید محتوای آموزشی ، بازدید دانش آموزان از مراکز مشاوره آموزش و پرورش ، اجرای برنامه های شاد در جهت افزایش نشاط دانش آموزان ، اجرای طرح همای سلامت، اجرای طرح غربالگری و اجرای آزمون سلامت روان از اولویت های مهم این اداره کل در راستای ارتقای سلامت روان دانش آموزان در طول سال تحصیلی است.

جعفری با بیان اینکه رونمایی از "تقویم اجرایی ثبت فعالیت های مشاوران" در حاشیه افتتاح نمایشگاه است اظهار کرد: این کتاب شامل دفاتر ثبت فعالیتهای مشاوران در مدارس ، تمامی فرم های مورد نیاز مشاوران ، ائین نامه ها و دستورالعملها ی حوزه مشاوره آموزش و پرورش است. 

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی ابیان کرد: این نمایشگاه تا پایان مهر ماه جهت استفاده و بازدید دانش آموزان و اولیاء آنها از ساعت 8 الی 13 باز است که روزهای زوج ویژه بازدید دختران و روز های فرد ویژه بازدید پسران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ط آ

رونمایی از "تقویم اجرایی ثبت فعالیت های مشاوران"

نظر شما