شناسهٔ خبر: 28842653 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

986 کیلوگرم موادمخدر در طبس کشف شد

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 986 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و هرویین با عملیات مشترک ماموران انتظامی استان خراسان رضوی در طبس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید دادگر روز پنجشنبه گفت: سوداگران مرگ برای تحقق نیت پلید خود با استفاده از شیوه و شگردهای حرفه ای اقدام به انتقال محموله های سنگین موادمخدر می کنند که برای برخورد با این افراد نیروی انتظامی خراسان جنوبی برنامه هایی تعریف و اجرا کرده است.
وی افزود: پیرو کارهای اطلاعاتی گسترده و پایش شبانه روزی، قاچاقچیان و عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر مشخص شد گروهی قصد دارند مقدار قابل توجهی موادمخدر منتقل کنند؛ بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
سرهنگ دادگر با اشاره به اشراف پلیس خراسان جنوبی بر مناطق مختلف و مسیرهای انحرافی اعلام کرد که روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان طبس در عملیات مشترک با پلیس خراسان رضوی، خودرو قاچاقچیان را شناسایی و به راننده آن دستور ایست دادند.
وی اظهار داشت: سوداگران مرگ با بی توجهی به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند که پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه خودرو آنان توسط ماموران متوقف شد.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این عملیات، 944 کیلو و 500 گرم تریاک و 41 کیلو و 500 گرم هرویین کشف شد و دو متهم نیز دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: پلیس در راستای وظایف ذاتی خود در بخش های مختلف به ویژه مبارزه با مواد مخدر، تلاش های شبانه روزی را برای افزایش احساس امنیت در جامعه انجام می دهد و با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در همه جای این استان پهناور، اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهد داد.
7559*3028

نظر شما