شناسهٔ خبر: 28842651 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بیژن طاهری:

تنها با ۱۳ بازیکن تمرین کردیم/الحاجی گرو به زودی گلزنی خواهد کرد

مربی استقلال تهران گفت: در طول هفته گذشته تنها با ۱۳ بازیکن تمرین کردیم اما خوشبختانه شرایط تیم خوب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن طاهری که به دلیل محرومیت وینفرد شفر به نشست خبری قبل از دیدار برابر سایپا در سازمان لیگ آمده بود، در خصوص دیدار فردای تیمش برابر سایپا گفت: فردا یک دیدار سخت را برابر سایپا برگزار خواهیم کرد. ما در طول هفته تنها ۱۳ بازیکن در اختیار داشتیم، زیرا ملی پوشان و بازیکنان امیدمان در اختیار ما نبودند. تنها دیروز توانستیم با تمامی بازیکنان یک تمرین پرنشاط را انجام دهیم اما خوشحالم از اینکه هم ملی پوشان بزرگسال و هم امیدهایمان در شرایط خوبی هستند و مطمئنا فردا ما تنها به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستیم.

وی در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی هم گفت: متاسفانه زمین تختی از کیفیت خوبی برخوردار نیست و این برای هر دو تیم مشکل ساز می شود، زیرا ما به دنبال بازی روی زمین هستیم و تمریناتمان را هم بر همین اساس انجام می دهیم اما مجبوریم که فردا در ورزشگاه تختی بازی کنیم و امیدوارم بتوانیم در پایان موفق هم باشیم.

طاهری در پاسخ به این سؤال که شما چند روز دیگر هم باید در جام حذفی برابر سایپا قرار بگیرد، آیا این بازی را فدای آن دیدار خواهید کرد، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، ما به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستیم. خوشبختانه شرایط استقلال خوب است و ما برای هر دو بازی تنها به بُرد فکر می کنیم، بنابراین بازی فردا را فدای جام حذفی نمی کنیم و دیدار سایپا در جام حذفی را فدای لیگ نمی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فردا به ملی پوشانتان استراحت خواهید داد، گفت: اگر به آنها استراحت دهیم دیگر بازیکنی در اختیار نداریم، زیرا ما ۶ ملی پوش و سه بازیکن امید داشتیم و اگر آنها نباشند نمی توانیم به میدان برویم.

مربی استقلال در خصوص شرایط نیومایر و الحاجی گرو هم گفت: نیومایر از ناحیه انگشت پا دچار مصدومیت شد و این مسئله باعث شد تا مدتی تمرین نداشته باشد اما بعد از بهبودی در تمرینات ما حضور داشته و در حال حاضر شرایط خوبی دارد و مطمئنا هر چه زمان بگذرد، رفته رفته بهتر هم خواهد شد اما در مورد الحاجی گرو او بازیکن خوبی است، ولی متاسفانه هنوز پایش به گلزنی باز نشده و اگر یک گل بزند، این فشار روحی از روی او برداشته می شود و می تواند گل های بیشتری هم برای استقلال به ثمر برساند.

طاهری در پاسخ به این پرسش که گفته می شود تا نیم فصل به الحاجی گرو مهلت داده شده است که اگر عملکرد خوبی نداشته باشد از استقلال جدا شود، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و این مسئله شایعه ای بیش نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که سامان قدوس هم بازی الحاجی گرو گفته است او بیشتر بازی ساز است تا گلزن و در لیگ سوئد هم گل های زیادی به ثمر نرسانده، گفت: مطمئنا الحاجی گرو بهتر خواهد شد. یادم است روزی که تیام به استقلال آمد ۲۰ دقیقه بازی کرد و همه اعتراض کردند که این چه بازیکنی است استقلال گرفته اما در بازی های آینده که او شروع به گلزنی کرد، یکی از بهترین های استقلال شد و نزد هواداران محبوبیت خاصی پیدا کرد، بنابراین اعتقاد دارم اگر الحاجی گرو یک گل به ثمر برساند و این فشار از روی او برداشته شود، مطمئن باشید روز به روز بهتر خواهد شد.

طاهری در پاسخ به این پرسش که فردا استقلال چه بازیکنانی را در اختیار ندارد، گفت: فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری به دلیل مصدومیت و زکی پور به دلیل محرومیت برای استقلال به میدان نخواهند رفت.

وی در پایان و در خصوص وضعیت روزبه چشمی هم گفت: چشمی در دیدار برابر بولیوی دچار آسیب دیدگی شد. تنها یک ریکاوری انجام داده و روز گذشته هم با ما تمرین نکرد و به احتمال زیاد چشمی را هم برابر سایپا در اختیار نخواهیم داشت.
 

نظر شما