شناسهٔ خبر: 28842533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس هیات پزشکی استان:

ایستگاه سلامت در سمنان برپا شد

سمنان- ایرنا- رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان گفت: ایستگاه سلامت در ورزشگاه تختی سمنان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برپاشد.

صاحب‌خبر -

رمضان حیدریان عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سلامت مهم ترین عنصر در رشد و پویایی جامعه است و جامعه ورزشی استان سمنان نیز از این مهم بی نیاز نیست.
وی با اشاره به این که سلامت و پیشینه آن در ورزشکاران باید به صورت منظم مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد، تصریح کرد: به همین منظور ایستگاه سلامت با هدف گرفتن قند خون، فشارخون، ارایه مشاوره روانشناسی و تغذیه به ورزشکاران و نیز افراد غیر ورزشکار در سمنان برپاشد.
حیدریان ادامه داد: تاکنون آزمایش قند برای110 نفر، آزمایش فشار خون برای 130 نفر، اندازه گیری وزن برای 100 نفر و 30 مورد مشاوره روانشناسی انجام شد.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی در این استان، خاطرنشان کرد: هیات پزشکی ورزشی برای ارتقای سلامت جسمانی و روحی ورزشکاران، در زمینه های مختلف کارگاه های آموزشی و مشاوره برگزار کرد.
به گزارش ایرنا، ایستگاه سلامت امروز در ورزشگاه تختی سمنان و فردا جمعه همزمان با برگزاری نماز جمعه در مصلای سمنان برپا است.
استان سمنان با جمعیت بیش از 702 هزار نفر، 37 هزار و 219 ورزشکار بیمه شده دارد.
9891/6103

نظر شما