شناسهٔ خبر: 28842500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شورای اطلاع رسانی شهرداری ها استان کرمانشاه تشکیل می شود

صادق مطاعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهرداری ها نقش محوری در امر خدمات رسانی دارند، افزود: شورای اطلاع رسانی شهرداری ها قصد دارد

صاحب‌خبر - صادق مطاعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهرداری ها نقش محوری در امر خدمات رسانی دارند، افزود: شورای اطلاع رسانی شهرداری ها قصد دارد این خدمات را با هدف آشنایی مردم به آنها منعکس نماید.
وی اظهار داشت: آئین نامه تشکیل این شورا تهیه و برای بررسی و تائید نهایی در اختیار معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری کرمانشاه گذاشته شده است.
وی تصریح کرد: بزودی شورای اطلاع رسانی فعالیت های شهرداری های استان به صورت تخصصی سیاستگذاری و نظارت بر اطلاع رسانی را برعهده خواهد داشت.
مطاعی اضافه کرد: از آنجا که شهرداری ها از ارکان اساسی دستگاه های خدماتی هستند حق مردم است که در جریان فعالیت هایی که انجام می شود، قرار داشته باشند.
مشاور رسانه ای و مسئول دفتر ارتباطات مردمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه شهرداری ها نقش محوری در امر خدمات رسانی دارند، گفت: این نهاد قطعا منابع مهمی در زمینه تولید خبر هستند و ازاین رو ما به منظور ایفای نقش اساسی در حوزه اطلاع رسانی؛ ساز و کار اطلاعات را در بخش های مختلف بر قرار نموده و بر آن نظارت می کنیم.
مطاعی افزود: به همین دلیل ضرورت تأسیس ساختار نظام مندی که محوریت بر حوزه سیاستگذاری و هماهنگی در امور اطلاع رسانی داشته باشد و همچنین صاحب صلاحیت و دارای ضمانت اجرائی کامل باشد احساس شده است و از
این رو اقدام به ایجاد شورای اطلاع رسانی شهرداری های استان می کنیم.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت سامن در 32 شهر و 2هزار و 600 روستا دارد.
3033
انتهای پیام

نظر شما