شناسهٔ خبر: 28842400 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مقاومت بسیج قهرمان لیگ برتر کانوپولوی مردان ایران شد

هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر کانوپولوی مردان ایران با قهرمانی تیم باشگاه مقاومت بسیج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی از رقابتهای لیگ برتر کانوپولوی مدران ایران گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور ۸ تیم از چهارشنبه ۲۵ مهرماه آغاز  و امروز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

تمامی بازیهای تیم هیات قایقرانی استان گیلان به دلیل عدم حضور این تیم در این هفته از رقابت ها با نتیجه ۷ بر ۰ به سود رقبا اعلام شد. اما در ادامه امروز پنجشنبه ۲۶ مهرماه و در ادامه مسابقات هفته پایانی شاهد برگزاری شش دیدار در مجموعه دریاچه آزادی تهران بودیم. در اولین مسابقه تیم هیات قایقرانی زنجان ۴ بر ۶ از مقاومت تهران شکست خورد، مرزبانی ناجا ۵ بر ۳ آرتا صنعت اردبیل را کنار زد. 

آوای شهر کرد ۱۴ بر ۱ از سد بازگانی محمد نژاد بابلسر گذشت، هیات قایقرانی زنجان ۷ بر ۱ پارسیان زاگرس کرمانشاه را مغلوب کرد، مرزبانی ناجا ۱۱ بر ۱ در مقابل پارسیان زاگرس کرمانشاه پیروز شد، آوای شهر کرد و مقاومت تهران با ۶ گل به تصاوی رسیدند.

در پایان این رقابتها تیم باشگاه مقاومت بسیج با ۴۳ امتیاز مقام اول را کسب کرد، آوای شهر کرد با ۳۲ انتیاز نایب قهرمان شد و مرزبانی ناجا با ۳۲ انتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال و اهدای کاپ با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد.

نظر شما