شناسهٔ خبر: 28842345 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت:

حقوق کارگران صنعت از حقوق پاکستانی‌ها هم کمتر است

نمایندگی همدان

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: حقوق کارگر بخش صنعت به ۸۰ دلار رسیده و حتی پایین‌تر از حقوق یک فرد پاکستانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سیدمحمدرضا مرتضوی در آئین تقدیر از صنعتگران و معدن‌کاران استان همدان، اظهار کرد: هر تریبونی را که آدم می‌شنود می‌بیند که موجی از بی اعتمادی بین متصدیان کشور است بعد ما به عنوان صنعتگر باید به حرف‌های این کسانی که به همدیگر اعتماد ندارند، اعتماد کنیم که کار سختی است. اما ما انجام می‌دهیم و این کشتی را از این طوفانی که گرفتارش شده با کمک همدیگر عبور می‌دهیم. 

وی ادامه داد: متأسفم که حقوق کارگر من به ۸۰ دلار رسیده و حتی پایین‌تر از حقوق یک فرد پاکستانی است.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با بیان اینکه فساد سفره‌های کشور را ننگین می‌کند، از اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن خواست تا با همکاری استاندار و اطلاعات مبارزه بی امانی را با فساد شروع کنند و افزود: هر فساد مالی، بانکی و اداری باشد هم سفره‌های ما را نجس می‌کند و هم کار ما پیش نمی‌رود. 

وی تاکید کرد: قول شرف می‌دهم هر موردی از فسار را به میز استاندار برسانید فتنه فساد در استان کم می شود.

مرتضوی ادامه داد: نرخ بیکاری در استان همدان تک رقمی است که اینجا باید از تک‌تک صنعتگران، بازرگانان، کشاورزان باید تشکر کرد. نرخ بیکاری در کرمانشاه نرخ بیکاری به یک عدد وحشتناکی رسیده که تبدیل به یک فاجعه شده است.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: ما نان بازوی خودمان را می خوریم، نه نان سیاست، نه نان رانت می‌خوریم بلکه کار می‌کنیم با کارگرانمان و کارخانه‌های خود را شاداب نگه می داریم تا از این مشکل بزرگ هم عبور می‌کنیم. 

وی با اشاره به حجم نقدینگی در کشور بیان کرد: مگر می‌شود نقدینگی کشور افزایش پیدا کند بدون اخذ مجوز های لازم، لابد این مجوزها داده شده و این بلای خانمان سوز امروز سفره‌های مردم را کوچک کرده است حالا باید چه کار کنیم؟ بالاخره این کار شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما