شناسهٔ خبر: 28842046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کیکه ستین: هدایت بارسلونا؟ ارنستو والورده مربی بزرگی است و باید به او احترام گذاشت

مهدی آزادی

گفته می‌شود چنانچه والورده قراردادش را تمدید نکند، ستین یکی از گزینه‌های بارسا خواهد بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - کیکه ستین، سرمربی رئال بتیس شایعات اخیر که او را گزینه احتمالی بارسلونا برای جانشینی ارنستو والورده معرفی می‌کردند، را رد کرد.

ستین یکی از مربیان صاحب سبک فوتبال اسپانیا محسوب می‌شود که توانست با ارائه سبکی مبتنی بر مالکیت توپ، نتایج درخشانی در لاس پالماس بگیرد. او تابستان سال گذشته یک گام رو به جلو برداشت و هدای رئال بتیسی را بر عهده گرفت که پروژه جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند. تیم او فصل گذشته در لالیگا پنجم شد و سهمیه حضور در لیگ اروپا را کسب کرد. بتیس در تابستان ترکیبش را به خوبی تقویت کرد و انتظار می‌رود نتایج درخشانش ادامه داشته باشد.

ستین به خاطر سبک بازی تیم‌هایش، همواره از نام‌هایی بوده که حوالی نیمکت بارسلونا شنیده می‌شود. قرارداد ارنستو والورده با بارسلونا در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این مربی هنوز پاسخی به باشگاه نداده که قصد دارد بند تمدید یک ساله قراردادش را فعال کند یا خیر. 

به گزارش موندو دپورتیوو، ستین درباره شایعات اخیر می‌گوید:

بارسلونا؟ این شایعات هم مثل زمانی است که مرا یکی از کاندیداهای هدایت تیم ملی اسپانیا معرفی می‌کردند. معتقدم بارسلونا اکنون مربی بزرگی دارد و او هم ارنستو والورده است. شما باید به او احترام بگذارید و من به خصوص که همکار او هستم. به نظرم او فوق العاده کار کرده و به این شایعات فکر نمی‌کنم. فقط به شکست وایادولید فکر می‌کنم.

نظر شما