شناسهٔ خبر: 28841813 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کاهش 120هزار توماني قيمت سکه

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - کشتي‌آراي اظهار داشت: عامل رواني باعث اشباع نيازهاي التهابي بازار شده است و خريداران و فروشندگان، خريدها و فروش‌هاي خود را انجام داده‌اند. به نوعي همه منتظر اتفاقات آينده هستند و در چنين شرايطي اصولا کسي دادوستد نمي‌کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمد کشتي‌آراي در مورد فضاي حاکم بر بازار سکه و طلا گفت: امروز بازار آرام و تقريبا باثبات بود، همچنين سطح دادوستدها کاهش پيدا کرده است و به نوعي فضاي بلاتکليفي و اصطلاحا فضاي خوف و رجاء در جامعه حاکم است. از همين روي قيمت سکه تمام طرح جديد با کاهش 120 هزار توماني مواجه شده است.
وي با بيان اينکه شاهد کاهش 130 هزار توماني حباب سکه هستيم، ادامه داد: فعلا در بازار خريدار و فروشنده‌اي وجود ندارد و بازار به سمت واقعي شدن حرکت مي‌کند. در واقع عامل رواني باعث اشباع نيازهاي التهابي بازار شده است و خريداران و فروشندگان، خريدها و فروش‌هاي خود را انجام داده‌اند. به نوعي همه منتظر اتفاقات آينده هستند و در چنين شرايطي اصولا کسي دادوستد نمي‌کند.
عضو هيات مديره طلاو جواهر تهران در مورد آخرين نرخ انواع سکه گفت: نرخ سکه تمام با تصوير امام 4 ميليون و 220 هزار تومان، نيم سکه بهار آزادي 2 ميليون و 150 هزار تومان، ربع سکه 1 ميليون و 190 هزار تومان و سکه يک گرمي 675 هزار تومان است.همچنين هر مثقال طلا با کاهش 40 هزار توماني يک ميليون و 780 هزار تومان و هر گرم طلاي 18 عيار نيز 411 هزار تومان است.
به گزارش ايلنا، کشتي‌آراي درباره وضعيت توليدکنندگان اين صنف گفت: از ابتداي سال 1397 تقريبا 20 درصد واحدها به دليل کاهش مصرف و قدرت خريد مصرف‌‌کنندگان تعطيل شده‌اند.
-->

برچسب‌ها:

نظر شما