شناسهٔ خبر: 28841417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد:

انهدام باند سارقان طلاجات بانوان کهن‌سال در اراک/اعتراف به شش فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: اعضای باندی که به بهانه‌های مختلف در خیابان‌های شهر اراک طلاجات بانوان کهن‌سال را سرقت می‌کردند،‌ در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی شدند و به شش فقره سرقت اعتراف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار آفتاب؛ گفت: در چند ماه گذشته در پی اعلام گزارش‌هایی از سرقت طلاجات از بانوان سالخورده در سطح شهر اراک، بررسی موضوع به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد.

حسینی اظهار کرد: در تحقیقات انجام‌شده از مالباختگان مشخص شد، افراد یک خانواده در خیابان با مراجعه به بانوان سالخورده به بهانه‌های مختلف با آن‌ها مشغول به صحبت شده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت طلاجات آن‌ها کرده و از محل متواری شده‌اند.

وی گفت: با آغاز تحقیقات تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس، سرانجام سه خانم و دو مردی که ساکن یکی دیگر از استان‌های کشور بودند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد:‌ در تکمیل رسیدگی به این پرونده، محل زندگی سارقان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی سرکرده این باند دستگیر و اقدامات لازم برای دستگیری دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با توجه به اسناد و مدارک موجود، فرد دستگیرشده به شش فقره سرقت طلاجات از بانوان کهن‌سال در شهر اراک اعتراف کرده است که تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

 

نظر شما