شناسهٔ خبر: 28841175 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کی روش سرمربی تیم ملی مراکش می‌شود؟

سرمربی تیم ملی ایران مدنظر مسئولان فدراسیون فوتبال مراکش برای جانشینی "اروه رنار" است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت le360.ma،  فوزی لکیا، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش برای جانشینی "اروه رنار" دست به کار شده و تحقیقاتی را درباره سرمربی ایران، کارلوس کی روش آغاز کرده است. پس از تساوی مراکش مقابل کومور در مقدماتی جام ملت های آفریقا 2019، مسئولان فدراسیون فوتبال مراکش از عملکرد تیم راضی نیستند و از  کی روش به عنوان گزینه احتمالی نام می برند.

این رسانه به نقل از MERCATO 365 می نویسد، کی روش که با تیم ملی ایران موفق شد مراکش را در جام جهانی 2018 روسیه  شکست دهد، شناخت خوبی از شیرهای اطلس ( لقب تیم ملی فوتبال مراکش ) دارد و گزینه مسئولان این کشور است. البته در رسانه ها این موضوع عنوان شده است و همین موضوع فشار را روی مربی ( رنار ) بیشتر کرده است.

کی روش سرمربی تیم ملی مراکش می شود؟

مربی که 2 بار قهرمان آفریقا شده است ( اروه رنار ) ترسی برای جا خالی کردن ندارد و اگر بتواند کامرون را شکست دهد، به صدر جدول مقدماتی جام ملت های آفریقا برسد اما مسئولان مراکش از عملکرد او راضی نیستند. همچنین "رنار" تا سال 2022 با این تیم قرار دارد و اگر رئیس فدراسیون فوتبال این کشور بخواهد او را کنار بگذارد، باید غرامت سنگینی پرداخت کند.

گفتنی است، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملت های آسیا 2019 امارات قرار دارد و به طور قطع تا پایان آن مسابقات در کشورمان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

اسلامیان: حاشیه‌ها پیش از جام جهانی به تیم ملی ضربه زد/ اینفانتینو همکاری خوبی با فدراسیون فوتبال ایران دارد

مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها

بازیکنان ثابت کی‌روش چه کسانی هستند؟

انتهای پیام/

کی روش به مراکش می رود؟

نظر شما