شناسهٔ خبر: 28840661 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هافبک نفت به بشار و طارق همام می پیوندد؟

جاسم کرار به تیم ملی عراق معرفی شد

تیم ملی عراق حریف ایران در رقابت های جام ملت های آسیا در راه آماده سازی برای این تورنمنت قصد دارد از تمام سرمایه هایش استفاده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش " ورزش سه " سرکو کاتانچ سرمربی جدید تیم ملی عراق ممکن است برای رقابت های جام ملت های آسیا و بازی های تدارکاتی چند بازیکن جدید از جمله جاسم کرار را به تیم ملی این کشور دعوت کند. عراق دو بازی تدارکاتی با چین و ازبکستان برگزار خواهد کرد و پس از آن به رقابت های جام ملت های آسیا خواهد رفت تا در رقابت های مرحله گروهی با تیم های ویتنام، یمن و تیم ملی ایران رقابت کند.


در همین رابطه امروز این خبر منتشر شد که از سوی نزدیکان سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی عراق نام چند بازیکنی که می توانند در جام ملت ها به او کمک کنند را داده اند. نور صبری دروازه بان تیم هاجر و بازیکن سابق تیم مس کرمان در لیگ ششم، سعد ناطق مدافع و هافبک دفاعی که مدتی بحث حضورش در پرسپولیس بود، علاء عبدالزهرا هافبک و مهاجم عراقی که در تیم های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز بازی کرده و همچنین به خاطر ماجرای دوپینگش و همچنین حضور در بازی برابر ایران در جام ملت ها در رسانه های ایرانی مطرح شد از این نام ها هستند. و بالاخره جاسم کرار هافبک 31 ساله حال حاضر صنعت نفت که سال های زیادی است در فوتبال ایران و در تیم های مختلف بازی می کند. کرار آخرین بار در سال 2016 و در رقابت های مقدماتی جام جهانی به تیم ملی عراق دعوت شد اما تنها در دو بازی و به ترتیب 59 دقیقه برابر تایلند و 1 دقیقه برابر چین تایپه بازی کرد. حالا باید دید آیا کاتانچ هافبک صنعت نفت را به تیم ملی دعوت می کند؟ بی شک حضور کرار در بازی دو تیم ایران و عراق در جام ملت ها این بازی فوق العاده حساس را حساس تر هم خواهد کرد و مثلث عراقی های تیم های ایرانی با حضور طارق همام، بشار رسن و جاسم کرار تکمیل خواهد شد.

 

نظر شما