شناسهٔ خبر: 28839133 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طاهری: ملی پوشان را استراحت بدهیم، بازیکنی نداریم!

مربی تیم فوتبال استقلال جانشین شفر در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری دیدار با سایپا اجازه شرکت نداشت. سرمربی آبی ها در دیدار با نفت مسجد سلیمان از کنار زمین اخراج شد و به همین دلیل بیژن طاهری دستیار وینفرد شفر در نشست خبری شرکت کرد.


مربی استقلال در بخش ابتدایی صحبت های خود در این نشست خبری گفت: در طول هفته گذشته 13 بازیکن را در اختیار نداشتیم که در تیم های ملی مختلف بودند و از روز گذشته که به ما اضافه شدند، شرایط خوبی داشتند و تمرین با نشاطی انجام دادند. با سایپا یک دیدار سخت را داریم اما آماده کسب پیروزی و هر سه امتیاز بازی هستیم.


وی در ادامه صحبت های خود در واکنش به زمین نا هموار مسابقه، تصریح کرد: زمین تختی روی بازی ما اثر می گذارد زیرا ما روی زمین بازی می کنیم. کیفیت زمین برای هر دو تیم است و تیم سایپا نیز روی زمین بازی می کند و این شرایط برای هر دو تیم سخت است.


مربی استقلال درباره دو دیدار با سایپا در هفته های پیش رو، بیان کرد: شرایط استقلال روز به روز بهتر می شود. بازیکنان هماهنگ تر شدند. هر چند ما بازیکنان ملی را نداشتیم، اما چند روز در اهواز و مسجد سلیمان تمرین کردیم. جام حذفی و لیگ دو مقوله جدا هستند و ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم و لیگ و حذفی را فدای یک دیگر نمی کنیم.


طاهری در پاسخ به این سوال که آیا به ملی پوشان استراحت خواهد داد، عنوان کرد اگر بخواهیم به ملی پوشان استراحت بدهیم، بازیکنی در اختیار نداریم. 13 بازیکن ما در تیم ملی بودند و شرایط به شکلی است که باید از آنها استفاده کنیم. بازیکنان ما در بازگشت به تمرینات، شرایط خوبی داشتند. یک بازی با بولیوی و یک بازی درون تیمی داشتند و از نظر بدنی وضع آنها خوب است. بازیکنان امید نیز در شرایط اردویی حضور داشتند و وضعیت آنها خوب است.


وی در واکنش به کیفیت نویمایر و گرو، اضافه کرد: متاسفانه نویمایر از ناحیه انگشت پا مصدوم شد و از تیم بیرون بود. او به شرایط آرمانی نزدیک شده است. امیدوارم گرو هر چه سریعتر گل بزند تا این فشار از او دور شود. او بازیکن بدی نیست و با گل زدن از فشار دور می شود.


مربی استقلال ادامه داد: اینجا استقلال است و همه دوست دارند گرو گلزنی کند. وقتی تیام آمد، همه از او انتقاد کردند و وقتی گل زد، برای هواداران تیام شد. من آرزو می کنم گرو سریعتر گل بزند و از زیر فشار خارج شود. 
طاهری در پایان در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان استقلال برابر سایپا غایب هستند، گفت: فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری و روزبه چشمی را احتمالا در اختیار نخواهیم داشت. روزبه چشمی بعد از بازی بولیوی ریکاوری کرد و امروز نیز تمرین نکرد و زکی پور نیز محروم است.

نظر شما