شناسهٔ خبر: 28836816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

غفلت مسئولان گچساران و خیابانی که سیل آن را برد!+تصاویر

مسئولان مثل همیشه متاسفانه با وجود تمامی شعارهای رنگارنگ ، جلسات و تصمیم گیری ها، وقتی زمان عمل فرا می رسد تازه متوجه مشکلات و عدم هماهنگی می شوند تا نارضایتی شهروندان ازعملکرد ضعیف برخی مدیریت ها دراین شهرستان همچنان ادامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،بارش جدی باران که در عصر روز پنج شنبه گذشته شروع شد، تلنگری را به مسئولین گچساران زد تا بدانند که چه بخواهند و چه نخواهند به هرحال باران خواهد بارید، بارش باران هر ساله معضلاتی را برای مردم در نقاط مختلف شهر به وجود می آوردکه دلیل عمده این مشکلات وجود زیر ساختارهای نامناسب است.

چند سالی است که برخی بارش های سیل آسا در بام نفت ایران قصد بیدار کردم مسئولین شهر از خواب غفلت را دارد، ولی انگار که مسئولین به اندازه کافی آبدیده هستند که این بارش ها به آنها کارساز نباشد!.

بارش باران هایی که بعضا در بسیاری از مناطق شهر باعث آبگرفتگی و نیز خسارت هایی به زیرساخت هایی این شهرستان شده و نارضایتی و اعتراض شهروندان هم به نوبه خود در هر گوشه و کنار دیده می شود، اما نکته مهم این است که این نارضایتی و اعتراض به وضع شهر را کسی بدرستی پاسخگو نیست؟!.

در هنگام بارندگی شاهد تخریب بسیاری از کانال ها و جداول هدایت آب های سطحی در این شهرستان هستیم که متاسفانه عدم بهسازی و بازسازی این کانال ها بعضا تخریب زیرساخت ها و خسارت های نیز به همراه داشته است.

با این تفاسیر هیات حضرت علی‌اکبر(ع) گچساران یکی از هیئت‌های قدیمی عزاداری این شهرستان است که هر ساله با فرارسیدن ماه های عزاداری آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام پذیرای جمع زیادی از علاقمندان و عزاداران حسینی است.

محیط و فضای این هیات عزادری که در منطقه ترابری ۵۰۰ دستگاه گچساران و درکنار یک کانال واقع شده است در چند روز گذشته با بارش شدید باران دچار خسارت‌های زیادی شده و عملا محیط و فضای برگزاری مراسمات محرم آن توسط سیل از بین رفته است.

هرچند مسئولان این هیات همواره پیگیر اقدامات لازم از سوی مسئولان امر در راستای پیشگیری از وقوع چنین رویدادی بوده‌اند اما از دوسال گذشته تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است و اینک نیز وضعیت و شرایط بسیار نامطلوب محیط برگزاری مراسم به دلیل بارش باران اجازه برگزاری مراسمات دیگری را به این هیات نمی‌دهد.

این درحالی است که مسئولان مثل همیشه متاسفانه با وجود تمامی شعارهای رنگارنگ ، جلسات و تصمیم گیری ها، وقتی زمان عمل فرا می رسد تازه متوجه مشکلات و عدم هماهنگی می شوند تا نارضایتی شهروندان ازعملکرد ضعیف برخی مدیریت ها دراین شهرستان همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما