شناسهٔ خبر: 28836289 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مهلت ثبت‌نام در مسابقات «دفاع سه دقیقه‌ای» پایان‌نامه‌های دانشجویی تمدید شد

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد البرز گفت: بنا به درخواست دانشگاه‌ها و برخی دانشجویان و فارغ التحصیلان، مهلت ثبت‌نام مسابقات «دفاع سه دقیقه‌ای» پایان‌نامه‌های دانشجویی در استان البرز تا نهم آبان‌ماه تمدید شد.

صاحب‌خبر -

مهلت ثبت‌نام در مسابقات «دفاع سه دقیقه‌ای» پایان‌نامه‌های دانشجویی تمدید شد

احمدرضا فیروزی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: تمامی فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن در همه رشته‌های مصوب در سراسر کشور که از ابتدای سال 1393 تا پایان شهریورماه 1397 از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پیش از پایان مهر 97 به تصویب رسانده‌اند نیز می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.
وی افزود: برنامه دفاع سه دقیقه‌ای، از مجموعه مسابقات جهانی است که به تبیین دستاوردهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سراسر دنیا می‌پردازد. شرکت‌کنندگان در این مسابقه، باید دستاوردهای پژوهشی خود را به صورت فشرده و در سه دقیقه‌ برای مخاطبان غیرمتخصص و ناآشنا بیان کنند.
فیروزی گفت: این مسابقه ملی زمینه‌ای را برای دانشجویان و فارغ التحصیلان ایجاد می‌کند تا پایان نامه‌های خود را در حضور سرمایه گذاران و اساتید دانشگاهی ارائه دهند و امکان سرمایه گذاری و کاربردی کردن پژوهش‌ها فراهم شود.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز در پایان گفت: بنا به درخواست دانشگاه‌ها و برخی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، مهلت ثبت نام این مسابقه تا نهم آبان ماه تمدید شد و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه مسابقات مستقر در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز به شماره تلفن 34505151- 026 تماس بگیرند.
انتهای پیام

 

نظر شما