شناسهٔ خبر: 28836147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ظرفیت‌های خراسان‌شمالی معرفی شود

گروه سیاسی-معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری خراسان‌شمالی با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری دارد، گفت:مسئولان باید تلاش کنند بستری آرام با نشاط اجتماعی برای سرمایه گذاران فراهم شود که این عامل سبب توسعه همه جانبه استان وشهرستان خواهد شد.

صاحب‌خبر -

 لزوم معرفی ظرفیت‌های خراسان‌شمالی به منظورسرمایه گذاری

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، محمود ثمینی، معاون سیاسی امنیتی استانداری روزگذشته ۲۵ مهرماه در مراسم تکریم ومعارفه فرماندار جدید شهرستان  اسفراین اظهار کرد: شرایط کشور در دنیا بر کسی پوشیده نیست، هر قدر به سمت موفقیت پیش می‌رویم مورد حمله و هجمه بیگانگان ومستکبرین به ویژه امریکا و اسرائیل قرار می‌گیریم ومقاومت مردم سبب شده است که کماکان در منطقه خلیج فارس وخاورمیانه و حتی دنیا حرف اول را بزنیم.

وی ادامه داد:تلاش اصلی دشمن این است که ایران نتواند جشن ۴۰سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را بگیردو این خیال باطلی بیش نیست نه تنها چهلمین سال بلکه سالیان متمادی تا ظهور مهدی موعود این پیروزی را جشن خواهیم گرفت.

وی افزود:نعمت ارزشمندی که تاکنون در مقابل استکبار جهانی ایستاده است نعمت بزرگ وجود رهبری ومردم همیشه در صحنه بوده که دیدیم چگونه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند، معظم له سکاندار این نظام بوده و هستند واین کشتی نسبتا متلاطم را با موفقیت و سربلندی اداره می‌کنندکه این کشتی با تمام سرنشینان به ساحل و فرمانده اصلی این نظام و انقلاب انشاءالله تحویل خواهند داد.

ثمینی با اشاره به خدمات گسترده پس از انقلاب به مردم، گفت: به برکت انقلاب به رغم اینکه جمعیت کشور پس از آن زمان  ۲.۵برابر افزایش داشته است و با وجود همه فشارها و تحریم ها که در زمان جنگ وپس از جنگ به این مملکت وارد شد اما آهنگ توسعه یک لحظه متوقف نشده است.

وی ادامه داد: امروزه در بسیاری از فناوری‌ها بخصوص فناوری جنگ افزارها پیشرفت زیادی داشتیم واگر کسی امنیت ملی مارا هدف قرار دهد با جواب دندان شکنی مواجه خواهد شدهمانطور که در گذشته با همت نیروهای سپاه جواب آنها را با موشک دادیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌شمالی با اشاره  به ابعاد جنگ اقتصادی، گفت:با توجه به مشکلات اقتصادی امروزبا همدلی و همکاری وایجاد یک بستر ارام همراه با نشاط اجتماعی برای  سرمایه گذاران شرایطی  فراهم کنیم که آنها به راحتی در همه نقاط استان با توجه به زیر ساخت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای سرمایه گذاری ورود کنند.

طاهر رستمی، فرماندار جدید اسفراین نیز در این مراسم اظهارکرد:امیدوارم با کمک مدیران دستگاه‌ها وهمکاران در کنار حمایت‌های امام جمعه ونماینده محترم در مجلس شورای اسلامی به وظاف قانونی خود عمل کنم و گام‌های اساسی در جهت عمران و آبادانی ، رشدو توسعه شهربردارم.

وی عنوان کرد:بضاعت در استان محدود بوده و ۸۵درصد اعتبارات در سطح ملی توزیع می‌شود و۱۵درصد در سطح استان، بنابراین همه با کمک هم باید گام‌های اساسی برای جذب اعتبارات برداریم.

وی افزود:پروژه های مهم، صنایع جدید وصنایع پایین دستی و دانشگاها را تقویت خواهیم کرد ودر جهت فعال سازی چرخه اقتصادی واشتغال این شهر تلاش خواهم کرد زیرا ایجاد اشتغال در کاهش آسیب‌های اجتماعی و در بسیاری از موارد کمک شایانی  خواهد کرد.

رستمی اسفراین را مهد مفاخر ،مشاهیر وشعرا و نویسندگان خواند، گفت: با برگزاری همایش‌هاو بزرگداشت‌هادر معرفی چهره‌های بنام وجاذبه‌های گردشگری شهرستان در سطح کشوری وبین المللی تلاش خواهیم کرد.

فرماندارجدید اسفراین افزود: سعی می‌کنم به جوانان وبانوان میدان بیشتری در عرصه های مدیریتی وکار کارشناسی در ادارات بدهم.

نظر شما