شناسهٔ خبر: 28836129 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

خادمی:

هم‌افزایی مسئولان و انسجام ملی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است

گروه اجتماعی ـ استاندار لرستان هم‌افزایی مسئولان و انسجام ملی را راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: کسانی که در این شرایط کمک نکنند بعدها پشیمان خواهند شد.

صاحب‌خبر -

هم‌افزایی مسئولان و انسجام ملی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، امروز پنج‌شنبه، ۲۶ مهر در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهارکرد: در شرایط امروزی باید با وحدت داخلی به نتیجه رسید.
وی با اشاره به این‌که تنها راه‌حل مشکلات هم‌افزایی مردم و مسئولان است، تصریح کرد: اگر بنا باشد در سیستمی افرادی به هم کمک نکنند و فقط به دنبال تخریب همدیگر باشند موفقیت حاصل نخواهد شد البته این امر هیچ منافاتی بر نقد سازنده ندارد.
استاندار لرستان با بیان این‌که همکاری و هماهنگی در شرایط کنونی یک ضرورت است، ادامه داد: در شرایط فعلی همه موظف به همکاری هستند.
استاندار لرستان با ذکر این مطلب که بخش عمده‌ای از سختی‌ها سپری شده است و دشمن تمام تحریم‌ها و توان خود را به کار گرفته است، ادامه داد: کسانی که در شرایط فعلی همکاری نکنند بعدها پشیمان خواهند شد.
وی با اشاره به این‌که در سطح ملی ضعف‌ها و مشکلاتی وجود دارد و هم در سطح استانی دارای مشکلاتی هستیم، ادامه داد: استان لرستان در بحث حمل و نقل جز استان‌های کمتر مسئله‌دار بودیم.
خادمی با ذکر این مطلب که در حوزه عمرانی نیز فعالیت‌هایی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: محدودیت‌های اعتباری را باید در نظر گرفت و با در نظر گرفتن شرایط، وضعیت استان مناسب است.
استاندار لرستان هم‌افزایی مسئولان و انسجام ملی را راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: جز با بهره‌گیری از توان و ظرفیت داخلی نمی‌توان بر مشکلات فائق آمد.

انتهای پیام

نظر شما