شناسهٔ خبر: 28836019 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

شهدا قهرمانان جهاد با نفس خود بودند

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه شهدای ما قهرمانان نفس خود بودند، گفت: قهرمانان نفس کسانی هستند که از جان، مال، پست و مقام خود گذشتند تا انقلاب و اسلام محفوظ بماند.

صاحب‌خبر -

شهدای قهرمانان نفس خود بودند

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام تسخیری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در یادواره شهدای ورزشکار که در سالن نامجو مجموعه یادگار امام رشت برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم پیام ارزشمندی برای کسانی دارد که مدعی هستند نسل جدید نظام با شهدا فاصله گرفته‌اند.

وی افزود: شهدای ما قبل از آنکه قهرمان جسم باشند، قهرمان روح بودند زیرا در مقابل هوای نفس ایستادند و با قدرت نفس به مقام ایثار و شهادت دست یافتند.

حجت‌الاسلام تسخیری گفت: در میان شهدای ما از همه قشری پیر، جوان، معلم، کارگر، بازاری، ورزشکار و... حضور داشتند که این بزرگواران قبل از حضور در جبهه، اصل را مبارزه با نفس قراردادند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه شهدای ما قهرمانان نفس خود بودند، تصریح کرد: قهرمانان نفس کسانی هستند که از جان، مال، پست و مقام خود گذشتند تا انقلاب و اسلام محفوظ بماند.

وی ادامه داد: قهرمان کسی نیست که مسندی را به سبب حزب، گروه، چاپلوسی و تملق گویی تصاحب کند ولی خدمت به مردم را در اولویت قرار ندهد. قهرمان واقعی شهیدی است که پست و مقام را گذاشت و برای دفاع از انقلاب در جبهه حضور یافت لذا قهرمان کسی است که خدمتگزار دین، نظام، انقلاب و مردم باشد.

انتهای پیام

نظر شما