شناسهٔ خبر: 28835682 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

کسب درآمد میلیونی از طریق استخراج بیت کوین

یکی از بزرگترین مشکلات حال حاضر ما ایرانی ها این است که درآمدمان به ریال می باشد اما مخارجمان بر اساس نرخ دلار محاسبه می شود و به گفتار خودمانی تر ، به ریال در می آوریم و به دلار خرج میکنیم.

صاحب‌خبر -
کسب درآمد میلیونی از طریق استخراج بیت کوین

یکی از بزرگترین مشکلات حال حاضر ما ایرانی ها این است که درآمدمان به ریال می باشد اما مخارجمان بر اساس نرخ دلار محاسبه می شود و به گفتار خودمانی تر ، به ریال در می آوریم و به دلار خرج میکنیم.

همانطور که می دانید ، در چند وقت اخیر ، بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال ، به خصوص بیت کوین بسیار داغ شده است ، تا جایی که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین مسئولان بلند پایه کشور عزیزمان ایران ، به حقیقی بودن این ارز اعتراف کرده و اقتصاد دانان نیز آینده آن در کشور را آینده ای روشن متصور شده اند.

دراین پکیج آموزشی به شما آموزش خواهیم داد که چگونه تنها با یک کامپیوتر معمولی که این روزها در همه خانه ها موجود می باشد و با استفاده از کمترین امکانات ، بتوانید مشغول به استخراج بیت کوین شوید و کمتر از ۳ ماه به درآمد ثابت ماهانه ۵۰۰ دلار برسید.

این پکیج حاوی آموزش ویدیویی و متنی به صورت گام به گام و با زبانی ساده بوده و هدف آن استخراج بیت کوین با صرف کمترین منابع و تبدیل آن به دلار و یا ریال می باشد.

مهمترین وجه تمایز آموزش استخراج بیت کوین وب سایت گیم آموز با دیگر سایت ها و پیج ها و کانال ها ، کامل و جامع بودن و پشتیبانی قوی می باشد. در واقع پس از استخراج بیت کوین ، مهمترین مبحث ، تبدیل آن به دلار و ریال و خرج کردن و یا پس انداز آن با بالاترین ضریب امنیتی می باشد ، در اینجاست که تیم پشتیبانی گیم آموز وارد عمل شده و با پشتیبانی شبانه روزی و انتشار آپدیت ها و به روز رسانی های مستمر و منظم و دیگر موارد ، شما را تا انتهای راه یاری می نماید.

شما می توانید این پکیج آموزشی را به مدت محدود با ۷۰% تخفیف و تنها به قیمت ۱۷۹۰۰ تومان تهیه نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

Cpu: Intel Celeron

Ram: 2 Gig

Graphic: 1 Gig

Internet: 1Mb/s

 

 

توجه: این پکیج برای تمامی کاربرانی که دیگر محصولات رسانه آموزشی گیم آموز را خریداری کرده اند و یا در آینده خریداری خواهند کرد ، رایگان می باشد.

جهت خرید این محصول و محصولات جدید وب سایت گیم آموز به لینک ذیل مراجعه بفرمایید.

وب سایت گیم آموز

 

همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه ، مشاهده رضایت مشتریان در رابطه با محصولات ، شرکت در قرعه کشی های ماهانه اکانت های قانونی و دیگر موارد ، حتماً از لینک ذیل عضو پیج گیم آموز در اینستاگرام شوید.

 

پیج اینستاگرام گیم آموز

نظر شما