شناسهٔ خبر: 28835553 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور:

لایحه اصلاحیه قانون مالیات ها باید از طریق مجلس پیگیری شود

نصر: رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور گفت: لایحه اصلاحیه قانون مالیات ها باید از طریق مجلس پیگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از مهر، جمشید بزرگر شامگاه دیروز چهارشنبه در جمع فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی ابراز داشت: باید شرایطی به وجود آید تا وضعیت کسب و کار بهبود یابد.

وی ادامه داد: لایحه اصلاحیه قانون مالیات ها باید از طریق مجلس پیگیری شود که در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نیز مطرح شده بود.

برزگر همچنین ادامه داد: صنعتی که بیش از ۸۰ درصد نقدینگی را به همراه دارد حوزه احداث و ساختمان سازی است که اشتغال خوبی را هم به دنبال دارد، لذا با توجه به شرایط پیش آمده و به علت مسائل اقتصادی در پرداخت ها، همه فعالان در حوزه مالیات بر درآمد و مالیات عملکرد با جریمه، مجازات و ممنوع الخروجی مواجه هستند که جای تامل دارد.

وی گفت: در بحث ۳ درصد مالیات بر درآمد، باید مشخص شود که این امر مورد موافقت است یا خیر، تقاضا داریم بدون نیاز نماینده قوه قضاییه و کارفرما رای صادر نشود زیرا همگی متضرر شده و نتیجه نمی دهد.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور ادامه داد: در ماده ۶۴ قانون مالیاتی، بحث افزایش قیمت ها تا ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ درصد اعمال شده و بر ۲۰ مورد دیگر هم تاثیر می گذارد که باید راهکارهای لازم به عمل آید. حذف معافیت ها باید در دستور کار دولت قرار گیرد به طوری که ما جزو ورشکستگان قرار داریم و باید اقدام عاجل صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما