شناسهٔ خبر: 28834527 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

بعضی از موسسات خیریه دکان باز کرده اند

نصر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اذربایجان شرقی با انتقاد از عملکرد پاره ای از موسسات خیریه، گفت: متاسفانه بعضی از این موسسات برای خود دکان باز کرده اند که باید هیات نظارت بر سمن‌ها باید به این مساله رسیدگی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رحیم شهرتی ‌فر در نشست شورای مشارکت‌های مردمی استان، اظهار داشت: چنین موسساتی دختر، عروس و فامیل خود را در آنجا به کار گرفته‌‌ اند و زمانی هم که عملکردشان را بررسی می کنیم مبلغ کمک مردمی تنها به اندازه حقوق این افراد می‌ شود.

وی اظهار داشت: دولت در حال انجام وظایف خود می‌ باشد و هر کاستی هم که وجود داشته باید جبران شود، اما چنانچه بخش خصوصی و مردم به صورت مکمل در کمک‌ رسانی حضور نداشته نباشند، کارها ناقص خواهد ماند.

شهرتی فر ادامه داد: امر مبارکی است که دولت و سازمان‌های دولتی به سوی مشارکت‌های مردمی حرکت می‌ کنند چون صرفا با حضور دولت نمی‌ توان تمام کارها را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه نوع و نحوه مشارکت های مردمی در تبریز شرایط متفاوتی دارد، افزود: به این مساله که مشارکت مردمی در آذربایجان و تبریز ریشه ‌دار است، واقفیم؛ البته بدون گدا بودن این شهر به دلیل مشارکت‌ و عملکرد گذشتگان می‌ باشد.

شهرتی فر با بیان اینکه شورای مشارکت شهرستان‌ها باید فعال شوند، یاداور شد: توانمند سازی افراد تحت پوشش بهزیستی باید در اولویت باشد تا به جای هزینه کرد، سرمایه گذاری برای این افراد رخ دهد.

وی به ظرفیت خیرین خارج از کشور اشاره کرد و گفت: بانک اطلاعات برای این خیرین مورد نیاز است تا تبریزی‌ها و آذری زبانانی که در سراسر دنیا افراد موفقی هستند، شناسایی و اطلاعات شان ثبت شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما