شناسهٔ خبر: 28833380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح کنترل کانون های تولید ریزگرد درحاشیه دریاچه ارومیه

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت:طرح کنترل کانون های تولید ریزگرد با 460 میلیارد ریال درحاشیه دریاچه ارومیه اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛پیمان آرامون  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی دربازدید از پروژه‌های تثبیت کانون‌های تولید ریزگرد درحاشیه دریاچه ارومیه گفت: این طرح از جمله پروژه‌های ۲۷ گانه احیای دریاچه ارومیه است که در ۴ منطقه از حاشیه دریاچه ارومیه در شهرستان‌های میاندوآب، ارومیه و سلماس اجرا شده و عملیات‌های کنترل و مراقبتی از این پروژه‌ها بطور مستمر ادامه دارد.

وی افزود:برای اجرای این طرح‌های ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار تصویب شده است که از این میزان تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت:در این قالب طرح کنترل ریزگرد ۱۳۰ کیلومتر بادشکن غیرزنده، ۱۴۹۰ هکتار بوته کاری و ساماندهی چرای دام در ۵۰۰ هزار هکتار از مراتع اطراف دریاچه ارومیه اجرا می‌شود.

پیمان آرامون درادامه گفت: امسال نیز برای تدوام برنامه‌های کنترل ریزگرد‌ها در قالب مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه ۱۹۰ میلیارد ریال تصویب شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی از طرح کنترل تولید ریزگرد در منطقه سپرغان و پروژه شن‌های روان و ریزگرد در منطقه جبل کندی و همچنین از پروژه آبخیزداری در منطقه خانگاه سرخ ارومیه بازدید کرد.

انتهای پیام/م

بازدید سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی از طرح کنترل تولید ریزگرد

 

برچسب‌ها:

نظر شما