شناسهٔ خبر: 28833274 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

امضای تفاهم همکاری جهاد دانشگاهی و جامعه دانش‌آموختگان "امیر کبیر"

جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و جامعه دانش آموختگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: با حضور دکتر مهدی ورسه‌ای رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و مهندس لطفی دبیر جامعه دانش آموختگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاهم نامه همکاری در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی منعقد کردند.

دکتر ورسه‌ای در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر به برخی از موضوعات این همکاری اشاره کرد و گفت: تعریف، تدوین و اجرای دوره‌های آموزشی اشتغال محور به منظور کمک به پرورش دانش آموختگان متخصص و کارآمد و مطابق نیازهای اعلامی جامعه دانش آموختگان، همکاری و مشارکت در چاپ و نشر خبرنامه‌ها و نشریات فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، جلب مشارکت عمومی و حمایت از توسعه زیر ساخت‌های مورد نیاز طرفین، مشارکت در اجرای طرح های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، برخی از محورهای این همکاری همه جانبه می‌باشد.

ورسه‌ای با اشاره به تعهدات طرفین خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر خود را متعهد می‌داند که دانش آموختگان دانشگاه امیرکبیر را در دوره‌های آموزشی، پژوهشی و برنامه‌های فرهنگی مورد نیاز جامعه در اولویت قرار دهد و تخفیفات ویژه برای آنها در نظر گیرد. همچنین جهت تسهیل برگزاری آموزش‌های اشتغال محور و ضمن خدمت دانش آموختگان گرامی، این دوره‌ها را در محل شرکت‌ها، کارخانجات و سازمان‌های آموزشی آنها با شرایط ویژه برگزار کند.

ورسه ای ادامه داد: همکاری بیش از پیش جامعه دانش آموختگان در امور فرهنگی، آموزشی و پژوهشی با جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در قالب اعلام سیاست‌های کلی جامعه دانش آموختگان و مشارکت در انجام طرح‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مورد نیاز از جمله تعهدات جامعه دانش آموختگان در این تفاهم‌نامه می‌باشد.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری جهت وقوع همکاری مؤثر حاصل از این تفاهم نامه، بیان داشت: ارتباط و همکاری مؤثر نهاد جهاد دانشگاهی امیرکبیر با فرصت‌های متعدد در بخش‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی با جامعه دانش آموختگان دانشگاه امیرکبیر که مهندسین، دکتری و فرهیختگان این جامعه می‌باشند و در بخش‌های مختلف صنعت این کشور مشغول به کار هستند، قطعا می‌تواند مواهب بسیاری برای بخش‌های مختلف به همراه داشته باشد و هم افزایی در بخش‌های آموزشی و پژوهشی مرتبط را به همراه آورد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما