شناسهٔ خبر: 28833253 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تکمیل مسکن مهر آستارا نیازمند توجه مسئولان استانی است

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: بهره برداری از مسکن مهر این شهرستان مطالبه جدی متقاضیان آن است و تکمیل و واگذاری آنها توجه و همت مسئولان شورای مسکن استان گیلان را می طلبد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن در فرمانداری آستارا افزود: 400 واحد از مجتمع 900 واحدی مسکن مهر این شهرستان حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به دلیل نبود اعتبارات لازم، تکمیل نشده است.
وی با اشاره به این که میزان تخلفات و اختلاس مالی شرکت های تعاونی مسکن مهر آستارا 150 میلیارد ریال است خاطرنشان کرد: با پیگیری محاکم قضایی، سه نفر از مدیران عامل شرکت ها دستگیر شده اند.
وی ادامه داد: برای تکمیل این طرح 150 میلیارد ریال نیاز است و بر اساس مصوبات شورای مسکن آستارا و استان، برای شناسایی افراد واجد شرایط مسکن مهر در آستارا، هیات تصفیه تشکیل شد و واحدها پس از تکمیل، بر اساس اولویت واگذار خواهد شد.
فرماندار آستارا ادامه داد: اقشار آسیب پذیر و متقاضیان مسکن مهر این شهرستان به علت نبود آگاهی و نظارت کافی، با نام نویسی در آن در دام افراد سودجو افتاده و اندوخته مالی خود را به حساب طرح واریز کرده اند.
کلنگ احداث طرح مسکن مهر آستارا با 900 واحد مسکونی در سال 87 به زمین زده شد و تاکنون فقط 100 واحد از بخش کارگری آن تکمیل و به مالکان واگذار شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124 /6030

نظر شما