شناسهٔ خبر: 28833125 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس ستاد اجرایی فرمان امام:

قول داده‌ایم بیکاری را در شهرستان راور ریشه‌کن کنیم

نمایندگی کرمان

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: قول داده‌ایم بیکاری را در شهرستان راور ریشه‌کن کنیم که انشاءالله با کمک و همیاری مردم و مسئولان محلی این کار راخواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا منطقه کویر، «محمد مخبر دزفولی» عصر چهارشنبه ۲۵ مهرماه در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های اشتغالزایی، توانمندسازی اقتصادی و زیربنایی برکت در شهرستان راور اظهار کرد: قول داده‌ایم بیکاری را در شهرستان راور ریشه‌کن کنیم که انشاءالله با کمک و همیاری مردم و مسئولان محلی این کار را خواهیم کرد.

وی افزود: یک سال و نیم قبل این حرف را از روی توکل به خداوند بیان کردم که خوشبختانه به یاری خداوند اقدامات خوبی در راستای ایجاد شغل در شهرستان افتاده است.

مخبر دزفولی در ادامه با اشاره به این که جان‌نثار تدابیر رهبری هستیم، خطاب به مردم تصریح کرد: نجات کشور در حضور شما، با امثال شما و مدل شماست و شما امروز اقتصاد مقاومتی را مستند کردید که نشان می‌دهد اقتصاد مردمی بوده، به تولید کمک می‌کند و اقتصاد کشور را از نفت می‌بُرد و ایثار و انگیزه بالا را به منصه ظهور می‌رساند.

وی بیان کرد: شما مردم همت کرده‌اید که خود را نجات داده و مدلی ارائه کنید که بشود کشور را نجات داد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در بیش از ۶۰۰ روستای محروم در کشور که ۷۰ مورد محرومیت فوق‌العاده زیادی دارند حضور داریم و کارهای شبیه به راور در این مناطق انجام می‌دهیم و امیدواریم نهضت ایجاد اشتغال به منظور محرومیت‌زدایی در چارچوب اقتصاد مقاومتی به راه بیفتد. برخی فعالیت‌ها زمان‌بر است و در زمان باقی‌مانده پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما