شناسهٔ خبر: 28833072 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بسته خبری امروز سرویس سیاسی ایلنا؛

حضور وزیر سابق اقتصاد در پاستور/ تکذیب ماجرای شنود از سوی شهردار تهران/ معیار نمایندگان برای رای اعتماد به وزرای جدید/ وعده کدخدایی به مجلسی‌ها درباره طرح شفافیت آراء

دیدار سران نظامی اسرائیل و عربستان با محور ایران، نظر وکلای ملت در خصوص وزرای جدید، تشریح برنامه‌های نهمین کنگره حزب اراده ملت در روز جمعه، واکنش بعیدی‌نژاد به تحریف سخنانش از سوی «بی بی سی فارسی»، انتصاب ذوالفقاری به عنوان رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور، اظهارات نژادپرستانه و ضد ایرانی سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، رایزنی با جهانگیری برای اعلام هرچه زودتر قیمت‌ گندم، جزئیات حادثه شب گذشته پارک گلستان، ماجرای درخواست دیدار شهردار با رئیس مجلس، صدور کیفرخواست برای «شرق» و «شهروند»، موافقت دولت با اختصاص اعتبار به ناجا،‌ تلاش برای افزایش یارانه مطبوعات، دیدار رهبر انقلاب با نخبگان و استعدادهای برتر علمی، بخشی از اخبار مهم سیاسی امروز بود.

صاحب‌خبر -

دیدار سران نظامی اسرائیل و عربستان با محور ایران

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دیدار و گفت‌وگوی نظامیان ارشد اسرائیل و عربستان درباره ایران خبر دادند.

وکلای ملت به چه وزرایی رأی اعتماد می‌دهند/ آیا نوبت زنان و جوانان نرسیده است؟

روز یکشنبه وزرای کار، اقتصاد،‌ صعنت و راه به مجلس معرفی خواهند شد؛ باتوجه به استیضاح‌های صورت گرفته و نظر مجلس درباره کابینه دوازدهم پیش‌بینی می‌شود افراد معرفی شده به سختی بتوانند رأی اعتماد بهارستان‌نشینان را به دست بیاورند.

نمایندگان با خیال راحت طرح شفافیت آراء را امضا کنند/ شورای نگهبان به آرای نمایندگان ورود نخواهد کرد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نمایندگان با خیال راحت طرح شفافیت آرا را امضا و بر اساس آن عمل کنند، شورای نگهبان هم ورود نخواهد کرد.

تشریح برنامه‌های نهمین کنگره حزب اراده ملت در روز جمعه/ از ترمیم شورای مرکزی تا رونمایی از نشریه‌ حزب

سخنگوی حزب اراده ملت تاکید کرد: نهمین کنگره سراسری حزب اراده ملت روز جمعه بیست و هفتم مهرماه در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار خواهد شد.

واکنش بعیدی‌نژاد به تحریف سخنانش از سوی «بی بی سی فارسی»

سفیر ایران در لندن نسبت به تحریف سخنانش در دانشگاه آکسفورد از سوی یک شبکه فارسی زبان در انگلیس (بی‌بی‌سی فارسی) واکنش نشان داد.

ذوالفقاری رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور شد

حسین ذوالفقاری در حکمی از سوی وزیر کشور به ریاست کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه منصوب شد.

مقام‌های سعودی متوجه خبط بزرگ خود شده‌اند/ ریاض در مورد روابطش با تهران نیازمند عذرخواهی آبرومندانه است

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: ریاض هم درخصوص روابطش با تهران نیازمند پله‌هایی برای بازگشت از سیاست‌های خصمانه و عذرخواهی آبرومندانه است.

اظهارات نژادپرستانه و ضد ایرانی سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی+ فیلم

یک سناتور جمهوری خواه در اظهاراتی سخیف، احتمال وجود رگ و ریشه ایرانی در آزمایش دی ان ای خود را فاجعه بار تفسیر کرد. این اظهارات نژاد پرستانه با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی همراه بود.

واکنش شخصیت‌های آمریکایی به اظهارات ضدایرانی و نژادپرستانه سناتور جمهوری‌خواه

برخی شخصیت‌ها و روزنامه‌نگاران آمریکایی به شوخی سخیف سناتور جمهوری‌خواه درباره «فاجعه‌بار» بودن داشتن تبار ایرانی واکنش نشان دادند. یک بازیگر آمریکایی در واکنش به این ادعاها از این سناتور آمریکایی خواست بیشتر کتاب بخواند.

شورای عالی اقتصاد باید قیمت خرید تضمینی گندم را اعلام کند/ رایزنی با جهانگیری برای اعلام هرچه زودتر قیمت‌ها

وزیر جهاد کشاورزی از رایزنی‌های این وزارتخانه با دبیرخانه شورای عالی اقتصاد برای اعلام هرچه زودتر قیمت خرید تضمینی گندم خبر داد.

محیط‌بانان از ترس قصاص نمی‌توانند از خودشان دفاع کنند/ شکارچی‌ها هار شده‌اند/ جزئیات حادثه شب گذشته پارک گلستان

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: محیط‌بانان باید از مزایای نیروهای نظامی برخوردار شوند چراکه از ترس قصاص نمی‌توانند از خود دفاع کنند.

اگر خاشقجی در تهران ناپدید می‌شد، آمریکا تحمل نمی‌کرد/ انحراف افکار عمومی از سفر پومپئو به ریاض با اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران

«نیویورک تایمز» نوشت: در حالی که توجه همه جهان به مذاکرات پومپئو و مقامات سعودی است، دولت ترامپ روز گذشته بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران را معرفی کرد. این بخشی از کمپین دولت برای یادآوری دائمی ایران و هشدار دادن به کمپانی‌های اروپایی برای برقراری رابطه مالی با این کشور در آستانه تحریم‌های ۴ نوامبر است.

ماجرای شنود کثیف‌ترین اتهامی بود که در دوران خدمتم شنیدم/شکایت می‌کنیم/ ماجرای درخواست دیدار با رئیس مجلس

شهردار تهران در خصوص دیدار خود با لاریجانی و اینکه بدون وقت قبلی به دیدار رییس مجلس رفته است، گفت: رئیس مجلس در این رابطه با من تماس گرفت و آقای لاریجانی و دفتر ایشان هم برای تایید این موضوع هستند.

صدور کیفرخواست برای «شرق» و «شهروند»/ بازداشت ۵۳ نفر در رابطه با خرید و فروش ارز در خارج از صرافی‌ها

دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای مدیران مسئول «شرق» و «شهروند» به اتهام انتشار اخبار اختلاف افکن میان مردم ایران و عراق خبر داد.

موافقت دولت با اختصاص اعتبار به ناجا/ ارائه گزارش راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایاس رؤسا و مدیران کلیه دستگاه‌های اجرایی

گزارش «راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا» از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، ارائه شد.

به دنبال افزایش یارانه مطبوعات هستیم/ یارانه مطبوعات راه‌حل نیست ولی مسکن است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش یارانه مطبوعات در نیمه دوم سال خبر داد و تاکید کرد: وزارت اطلاعات و فرهنگ، اطلاعات مربوط به واردات کاغذ در شش ماهه اول سال را تبادل می‌کنند.

برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران؛ در این جنگ پیروز خواهیم شد/ در ارتباطات علمی نگاه به کشورهای شرق باشد/ نتیجه نگاه به غرب جز معطلی و منت نیست

رهبر انقلاب اسلامی تاکیدکردن: تصویرسازی غلط و منفی و ناامید کننده از اوضاع ایران مهمترین دستور کار امروز دشمن است اما به فضل الهی تصویر واقعی کشور در مجموع، نقطه مقابل تصویرسازی نظام سلطه است.

واکنش مسکو به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران

معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا درباره تحریم ۲۰ شرکت و ۴ بانک ایرانی گفت: آمریکا هیچ محدودیتی برای اعمال فشار به دیگر کشورهایی که به آنها علاقه‌ای ندارد از جمله ایران برای خود قائل نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما