شناسهٔ خبر: 28832756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور

پیروزی شهرداری گنبد برابر شهروند اراک/ گنبدی‌ها میزبان شهرداری ارومیه می‌شوند

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برابر تیم شهروند اراک موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس با دیدار بین تیم‌های شهرداری اراک و شهروند اراک پیگیری شد که تیم گنبدکاووس موفق شد حریفش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

ست‌های اول، دوم و چهارم این بازی به ترتیب با نتیجه 25 بر 23، 25 بر 13 و 31 بر 29 به سود شهرداری گنبدکاووس به پایان رسید و تیم شهروند اراک تنها در ست سوم موفق شد با نتیجه 25 بر 21 میزبان خود را شکست دهد.

شهرداری گنبدکاووس با کسب این نتیجه با یک پیروزی و سه امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و در هفته دوم در روز چهارشنبه آینده (دوم آبان) در گنبدکاووس به مصاف تیم شهرداری ارومیه خواهد رفت و شهروند اراک هفته آینده استراحت خواهد داشت.

در دیدار امروز دو تیم شهرداری گنبدکاووس و شهروند اراک، بهروز جعفری به عنوان داور اول، محمد عشق‌دوست به عنوان داور دوم بود و اسماعیل صباغ به عنوان ناظر داوری و حسین پورکاشیان به عنوان نماینده سازمان لیگ بازی را قضاوت و نظارت کردند.

در دیگر بازی‌های همزمان این هفته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور خاتم اردکان برابر شهرداری ورامین با نتیجه سه بر یک شکست خورد، فولاد سیرجان موفق شد با نتیجه سه بر صفر درنا ارومیه را شکست دهد، کاله مازندران برابر پیام مشهد با نتیجه سه بر یک پیروز شد، سایپا موفق شد برابر عقاب نهاجا با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر برابر پیکان تهران تن به شکست داد.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام فدراسیون والیبال، هفته آینده قبل از دیدار دو تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه مراسم گلریزان برای یاشار کمی والیبالیست خوب گلستانی که مدتی در بستر بیماری قرار دارد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

نظر شما