شناسهٔ خبر: 28832479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

اجرای طرح یاوران نماز در شهرقدس

شهرقدس(پانا)-مراسم افتتاحیه طرح یاوران نماز در مدرسه حق شناس شهرقدس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

در این برنامه حضورحجت الاسلام مهرابی مدیر سازمان تبلیغات،احمدی ودبیر ستاد اقامه نماز، قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی،فهیمه یزدان شکوه کارشناس مسئول قرآن عترت ونماز در مدرسه حق شناس(۲) برگزار شد.

حجت الاسلام مهرابی در سخنانی خطاب به دانش آموزان بیان کرد:نماز ستون دین است و برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان هرگز نماز را فراموش نکنید،خواسته ها و حرف هایتان را با نماز از خداوند طلب کنید و هر بار که نماز میخوانید به یاد امام حسین(ع) و یارانش بیافتید که چگونه جنگیدن و در راه خدا به شهادت رسیدند.
سپس احمدی دبیر ستاد اقامه نماز در سخنانی اظهار کرد: نماز کلید بهشت است و اگر نماز را به تاخیر بیاندازید تمام زندگی و کارهایتان به تاخیر میافتد.

در ادامه برجی از مسئولین کارشناسی قرآن منطقه هدف از اجرای طرح یاوران نماز اینگونه تشریح کرد: برگزاری اقامه نماز به صورت منسجم با همکاری دانش آموز ، مدرسه و اعزای مدرسه و انجمن اولیا مربیان باعث میشود یک کار تشکیلاتی و بسیار خوب در عرصه اقامه نماز برگزار کنند.

شایان ذکر است، این برنامه با همکاری حسین خانی مدیرمدرسه، وشورای معاونین انجام گردید و با اهدای جوایز به دانش آموزان فعال در عرصه قرآن عترت نماز و تشویق دیگر دانش آموزان برای فعالیت در این راه به پایان رسید.

/خبرنگار:فاطمه بردبار/

نظر شما