شناسهٔ خبر: 28831885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانوان محجبه ورزشکار کرامت اسلامی را به دنیا نشان دادند

قزوین - ایرنا - نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: بانوان ورزشکار با حفظ حجاب خود در بازی های آسیایی جاکارتا کرامت اسلامی را به تمام دنیا نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین،آیت الله عبدالکریم عابدینی شامگاه چهارشنبه در دیدار با جامعه ورزشکاران استان قزوین افزود: افتخارآفرینی ورزشکاران قزوینی در بازی های آسیایی موجب خرسندی و خوشنودی مسلمانان جهان و همه مستضعفان عالم شد زیرا مستضعفانی که از ظالمان عالم صدمه و آسیب دیده اند از قهرمانی، ایستادگی و اقتدار ورزشکاران مسلمان در جهان شاد می‌ شوند.
نماینده ولی ‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ایمان، ولایت، نماز، قرآن، اربعین و امر به معروف و نهی از منکر بستر و دانشگاه جوانمرد پروری است افزود: باید بدانیم که جوانی با جوانمردی متفاوت است چون جوانی اختیاری و گذراست اما جوانمردی اختیاری و تحصیلی بوده و باید برای کسب آن تلاش کرد.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه جوانمردی با روزه، نماز و بهره گیری از مکتب عاشورا کسب می‌شود، افزود: قهرمانان جوانمرد ما باید سرآمد ورزشکاران جهان باشند، زیرا استادان قهرمانان ما پیامبر اکرم (ص)، امیر مومنان (ع)، فاطمه زهرا (س) و ائمه گرامی (ع) هستند که هرکدام اسوه اخلاق، دینداری و علم هستند.
وی با بیان اینکه حضور شما ورزشکاران در جوامع بین ‌المللی باعث افتخار اسلام است، تصریح کرد: بانوان ایرانی با حفظ حجاب و عفت خود پیام کرامت اسلامی را به مستکبران جهان می ‌رسانند و با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) جایگاه یک زن با کرامت را به دنیا مخابره می کنند.
نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین با بیان اینکه همه ورزشکاران حزب الله هستند خاطر نشان کرد: از زمانی که با امام حسین(ع) در زیارت عاشورا و اربعین عهد می ‌بندیم ما حزب رسول خدا (ص)، ائمه (ع) و خدا هستیم و این عهد بالاتر از هر حزب و جریان دیگری است.
در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین از تعدادی قهرمانان جامعه ورزشی حاضر در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا تقدیر به عمل آورد.
6104 * 6101

نظر شما