شناسهٔ خبر: 28831770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حسنی معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

فعالیت ۶۳ سازمان مردم نهاد در آذربایجان‌غربی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ۶۳ سازمان مردم نهاد در سطح استان فعال هستند و اعتبارنامه ۱۰ سمن دیگر نیز در حال نهایی شدن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در جمع معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، دبیران سازمانهای مردم نهاد و منتخبین جشنواره علی اکبر آذربایجان غربی گفت:  هم اکنون ۶۳ سازمان مردم نهاد در سطح استان فعال است ومراحل صدور اعتبارنامه ۱۰ سازمان مردم نهاد نیز در حال نهایی شدن است.

وی ادامه داد: با نهایی شدن اعتبار نامه‌ها، تعداد سازمان های مردم نهاد استان به ۷۳ سمن افزایش یافته ضمن اینکه طی سال جاری ۱۸۰ متقاضی تشکیل سازمان مردم نهاد به اداره کل مراجعه کرده اند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: از ۱۸۰ متقاضی دریافت اعتبارنامه سمن، ۵۰ سازمان مردم نهاد فعال احصا شده است که بزودی مراحل قانونی برای صدور اعتبارنامه را طی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سازمان های مردم نهاد در ۱۰ شهرستان از ۱۷ شهرستان استان فعال هستند افزود: این استان به دلیل وجود اقوام و مذاهب متعدد و نیز هم مرزی با سه کشور خارجی نیازمند حمایت ویژه ای در بخش جوانان و سازمانهای مردم نهاد است.

تخصیص اعتبار ویژه به ۷۳ سمن فعال استان، حل مشکل بیمه دبیران سمن ها، سهمیه استخدامی به حوزه جوانان استان از مهمترین مطالبات دبیران سازمان های مردم نهاد در این نشست بود.

برچسب‌ها:

نظر شما