شناسهٔ خبر: 28831545 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی:

شهرداری ارومیه عملکرد خوبی مقابل تیم والیبال پیکان نداشت

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: عملکرد خوبی مقابل پیکان تهران نداشتیم و اشتباه های بازیکنان در سرویس، دریافت های اول و خط دفاعی زیاد بود.

صاحب‌خبر -

جاوید محسنی نیا روز چهارشنبه پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز برنامه های ابلاغی به بازیکنان به هیچ وجه در داخل زمین پیاده نشد و بازیکنان هماهنگی خوبی در مقابل تیم پیکان نداشتند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تیمی که خوب سرویس بزند، پیروز خواهد شد ولی امروز ما در خط سرویس ضعیف عمل کردیم و این امر فرصت را برای حریف فراهم کرد که خط دفاع ما را با مشکل مواجه کند.
وی ادامه داد: تیمی که با نفرات بومی و جوان بسته می شود به مراتب کم تجربه تر از حریفان است و نباید انتظارها بیش از این باشد.
وی بیان کرد: تیم شهرداری ارومیه در چهار هفته نخست رقابت های لیگ برتر با قرعه های سختی همچون پیکان تهران، شهرداری گنبد، کاله آمل و متین ورامین مواجه است و کار سختی مقابل حریفان دارد.

** سرمربی پیکان: پیروزی در ست اول تیم را به بازی برگرداند
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: پیروزی در ست نخست مقابل شهرداری ارومیه، تیم ما را به بازی برگرداند و در ادامه کار با آرامش خاطر بیشتری به مصاف میزبان رفتیم.
محمد ترکاشوند شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی اول لیگ برای هر تیمی سخت است و تیم پیکان نیز از این قاعده مستثنی نبود.
وی بیان کرد: در آغاز ست اول و در امتیازهای آغازین شاگردانم بازی را گم کرده بودند ولی در ادامه با رسیدن به هماهنگی لازم، قدرت خود را بر حریف دیکته کردیم.
وی ادامه داد: آنالیز دقیقی از بازی های سال گذشته تک تک بازیکنان تیم شهرداری ارومیه را در اختیار داشتیم و این امر موجب شد به خوبی نقاط ضعف و قوت حریف را در نظر بگیریم و بر اساس آن به میدان برویم.
سرمربی تیم پیکان تهران گفت: ست های اول و دوم را به خوبی پشت سر گذاشتیم ولی در ست سوم با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیم شهرداری ارومیه به وجود آمد، کار برای ما گره خورد.
ترکاشوند افزود: تیم شهرداری ارومیه در ست سوم با تعویض پاسور خود به پاس های سرعتی روی آورد و دفاع ما را با مشکل مواجه کرد؛ ضمن اینکه چند امتیاز سرویس نیز از دست دادیم.
وی اضافه کرد: در نهایت تجربه بازیکنانم در کسب امتیازهای پایانی ست سوم به کمک تیم آمد و توانستیم نخستین گام را با پیروزی قاطع سه بر صفر برداریم.
ترکاشوند گفت: تیم پیکان تهران در هفته دوم این رقابت ها میزبان تیم نهاجا عقاب در تهران خواهد بود.
به گزارش ایرنا سی و دومین دوره لیگ برتر امروز، چهارشنبه /25 مهر/ با برگزاری 6 بازی در 6 شهر مختلف کشور برگزار شد و در یکی از این دیدارها تیم شهرداری ارومیه میزبان پیکان تهران بود؛ در این دیدار تیم پیکان تهران در سه ست پیاپی مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید.
قضاوت این دیدار را مرتضی اکرمی با کمک اصغر میرزایی بر عهده داشت و ابراهیم فیروزی به عنوان ناظر داوری و امیدوار حاتمی نیز به عنوان نماینده سازمان لیگ در سالن حضور داشتند.
7156/3072

نظر شما