شناسهٔ خبر: 28829903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش ویژه ترانسفرمارکت؛

با ارزش‌ترین بازیکنان با صفر دقیقه بازی !

وب سایت ترانسفر مارکت مطلبی با عنوان بازیکنان با ارزشی که هنوز فرصت حضور برای تیم هایشان پیدا نکرده اند را منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، وب‌سایت معتبر ترانسفر مارکت اخیرا آمار جالبی برای تفکیک ارزش بازیکنان و کسانی که حتی یک دقیقه هم  در بازی های لیگ به میدان نرفته اند، منتشر کرده است؛ بازیکنانی که علیرغم ارزش بالا، حتی یک دقیقه هم برای تیمشان به میدان نرفته اند.


سایت ترانسفر مارکت برای این موضوع تیمی از بازیکنان برجسته را به شرح زیر انتخاب کرده است:

 

دروازه بان:
سنگربان این تیم، گلر اول تیم ملی هلند یاسپر سیلسن است؛ این بازیکن ارزشی 20 میلیون یورویی دارد که والورده امسال از او حتی یک دقیقه هم  درلالیگا استفاده نکرده است؛ به نظر می رسد، حضورسیلسن درکوپا دل ری تضمین شده است و او مشکلی با نیمکت نشینی اش ندارد.

 

 خط دفاعی:
درسمت راست خط دفاع ناتانیل کلاین مدافع راست باشگاه لیورپول قرار دارد. این بازیکن با درخشش آرنولد نیمکت نشین شده و مانند سیلسن 20 میلیون ارزش قرارداد او است.
در پست  مدافعین میانی از کاگلار سویونجو  نام برده شده که امسال با مبلغ 18 میلیون یورو از فرایبورگ به لسترسیتی پیوست. او درفصل گذشته 50 بازی برای فرایبورگ انجام داده بود . در کنار این بازیکن، آندرس کریستنسن قرار دارد که با ارزش 40  میلیون یورو در چلسی حضور دارد ولی ساری برای حضور در ترکیب اصلی اعتقادی به او ندارد.
 درسمت چپ خط دفاعی،  آلوارو مورنو اسپانیایی حضور دارد؛ بازیکنی که با  ارزش ده میلیون یورو از باشگاه سویا به خدمت گرفته شده ولی حالا یک نیمکت نشین است.

 

خط میانی:
در خط  هافبک  تدافعی، فابیانو برزیلی گران قیمت حضوردارد که یورگن کلوپ  با 45  میلیون یورو او را از موناکو  به خدمت گرفته است؛ فابینیو  گرانترین بازیکن این لیست  هم به شمار می رود که نمی تواند خود را با حضور واینالدوم و هندرسون به ترکیب اصلی برساند.
علاوه بر فیابیانو باید به  دنی درینک واتر، ملی پوش انگلیسی باشگاه  چلسی هم اشاره کرد که  با ارزش  20 میلیون یورو به چلسی پیوست ولی با حضور بارکلی و اعتقادی که سرمربی چلسی به او دارد، به نظر نمی رسد او هم مانند باکایوکو شانسی در این تیم لندنی داشته باشد.
ترانسفر مارکت، در خط هافبک های تهاجمی هم از ژائو ماریو پرتغالی باشگاه اینتر با 20 میلیون یورو، در کنارش از سسک فابرگاس  باز هم  از چلسی با 30 میلیون یورو و آندره کوریچ  از باشگاه رم با هفت و نیم میلیون یورو نام برده است.

 

مهاجم:
در خط حمله هم باید به مویزه کین مهاجم 18 ساله یونتوس  اشاره کرد، که  با  ارزش 12  میلیون یورو پشت خط مهاجمین بزرگ این باشگاه مانده است.

به هر حال لیگ های اروپا هنوز به نیم فصل هم نرسیده اند و خیلی از بازیکنان این لیست می توانند در آینده با فرصت هایی که به آنها می رسد، شرایط را تغییر دهند.
گفتنی است وب سایت ترانسفر مارکت برای چینش بازیکنان مد نظر خود از سیستم 1-3-2-4 بهره برده است.

 

 

نظر شما