شناسهٔ خبر: 28829619 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

کی‌روش سیدجلال را دعوت نمی‌کند

همین یکی دو روز پیش کارلوس کی روش در ساختمان «پک» پیش از بازی با بولیوی زیر عکس سیدجلال نشست و کنفرانس خبری‌اش را برگزار کرد. او در این نشست خبری بیش از اندازه از سیدجلال تعریف کرد و گفت که او را از صمیم قلب دوست دارد.

صاحب‌خبر -

حرفهایی که کیروش به زبان آورد آنقدر گرم و صمیمی بود که اذهان عمومی را به این سمت پیش برد که سیدجلال شاید به تیم ملی دعوت شود.واقعیت اما این است اگر کارلوس کیروش نیت به دعوت دوباره از سیدجلال حسینی را داشت در همین اردو وی را فرا میخواند. به این دلیل که سرمربی تیم ملی بخوبی میدانست مرتضی پورعلیگنجی مصدوم است و نمیتواند تیم ملی را در بازی با بولیوی همراهی کند.

به واقع، در حال حاضر به بهانه و مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی بهترین شرایط برای دعوت دوباره از سید جلال حسینی فراهم بود. ضمن اینکه تعداد مدافعان به خاطر تیم نداشتن رامین رضاییان کاهش هم پیدا کرده بود. البته رامین در تمرینات تیم ملی حضور داشت اما همراه مرتضی پورعلیگنجی اردوی تیم را ترک کردند.

قبلا هم کارلوس کیروش با وجود دعوت از سیدجلال حسینی کمتر این مدافع را به بازی میگرفت اما کاپیتان تیم پرسپولیس بهدرستی هیچگاه به تصمیم کارلوس کی روش اعتراض نکرد و همواره مثل یک بازیکن سرباز در خدمت تیم ملی بود.

سوپر من برانکو البته در همه ماههای اخیر و اینبار هم بهدرستی به تصمیم کارلوس کیروش اعتراضی نکرد تا هم تیم ملی در آرامش باشد و هم او در آرامش به موفقیت تیم پرسپولیس کمک کند که این چنین هم شده است.

پرسپولیس نتایج خوب خود در لیگ برتر را تکرار کرده و از همه مهمتر در لیگ قهرمانان آسیا یک گام تا فینال فاصله دارد. اینها همه بدین معنی است که سیدجلال در اوج آمادگی و شایستگی حضور در اردوی تیم ملی به اصول در فوتبال پایبند است و به سرمربی تیم ملی احترام میگذارد.

نظر شما