شناسهٔ خبر: 28829220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نوسازی مدارس پایتخت نیازمند ورود مجلس و تخصیص اعتبار ویژه است

ری- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: نوسازی مدارس پایتخت نیازمند ورود مجلس و تخصیص اعتبار ویژه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فولادوند بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح لزوم مدرسه خیر ساز ام‌البنین شهر ری طی سخنانی اظهار داشت: طی سال های اخیر آن قدر به استان های محروم توجه شده است  که متأسفانه از فضاهای آموزشی پایتخت غافل شده ایم و هر سال به فضاهای آموزشی که نیاز به تخریب و یا بازسازی دارند اضافه شده است و هم اکنون به نقطه ای رسیده ایم که نوسازی مدارس پایتخت نیازمند ورود مجلس و تخصیص اعتبار ویژه است.

فولادوند در ادامه با بیان اینکه  ۱۲ هزار کلاس در استان تهران نیاز به تخریب و بازسازی دارد گفت: از این تعداد ۵ هزار کلاس در شهرستان های استان تهران قرار دارد که طی ۵ سال باید تخریب و بازسازی شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه خیرین سهم به سزایی در ارتقا فرهنگ و دانش و افزایش مدارس دارند گفت: در سال تحصیلی جدید با تلاش خیرین توانستیم ۶۵۰ کلاس درس به مجموعه های آموزشی اضافه کنیم و شاهد رشد ۷و نیم درصدی دانش آموزان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از خیرین مدرسه ساز به عنوان یک فرصت و نعمت برای جامعه نام برد و گفت: امیدواریم شاهد افزایش این مشارکت‌ها و رفع مشکلات زیرساخت‌های آموزشی در کشور باشیم.


 

نظر شما