شناسهٔ خبر: 28829215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار ویژه ری:

۶۰ درصد مدارس ری فرسوده است

ری- فرماندار ویژه ری گفت: ۶۰ درصد مدارس ری فرسوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور بعد ازظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح لزوم مدرسه خیر ساز ام‌البنین شهر ری طی سخنانی اظهار داشت: مدرسه سازی نوعی عبادت محسوب می شود که از توصیه های مهم دین ما انجام کار خیر است و کسانی که در مسیر خیر قدم برداشتند در این مرز و بوم می‌درخشد و نام آنها در تاریخ همیشه ماندگار خواهد ماند.

جمالی پور در ادامه با اشاره به اینکه نظام آموزش و پرورش به تنهایی قادر نیست که همه کاستی ها را جبران کند افزود: وجود ارزشمند خیرین غنیمتی است که می تواند این کاستی ها را جبران کند.

فرماندار ویژه ری با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد مدارس ما فرسوده است، گفت: کمک های خیرین واقعا ستودنی است که با استفاده از این کمک ها نیازهای آموزشی به خوبی تامین خواهد شد و با توجه به اینکه بیش از ۳۰ درصد فضاهای آموزشی کشور به دست خیرین مدرسه ساز بنا شده است از همین رو، خیرین مدرسه ساز سهم بزرگی در ایجاد عدالت آموزشی دارند و حضور خیرین مدرسه ساز با خود پیامدهای فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی به دنبال دارد.

وی گفت: امیدواریم دانش آموزان هم قدردان این کار ارزشمند باشند و با نگهداری مناسب از مدارسی که خیرین ساخته اند از این کار تشکر کنند.

نظر شما