شناسهٔ خبر: 28829133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان به شکایت دادستان یاسوج

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به شکایت دادستان یاسوج مرکز استان از خودش واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به شکایت دادستان یاسوج مرکز استان از خودش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدمحمدتقی علوی در نشست رسانه‌ای در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد از اینکه رئیس کل دادگستری و دادستان یاسوج راجع به وضعیت کنونی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ورود قضایی کرده‌اند خوشحال است.

وی گفت: با ورود مدیران قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع ورزشگاه یاسوج اکنون پیمانکاران ترسیده اند و متوجه شده‌اند که علوی تنها نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه دستگاه قضایی کار خود را در این ارتباط بخوبی انجام داده، خاطرنشان کرد: من اطلاعی از اینکه دستگاه قضایی شکایت کرده‌اند ندارم اما آنچه که در آن خبر منتشر شد خبری از شکایت کردن من نبود.

علوی گفت: رسانه‌ها نباید با آبروی مردم و مسوولان بازی کنند. متاسفانه برخی رسانه‌ها در انتشار چنین اخباری به‌فکر آبروی دیگران نیستند و به‌نظرم نباید به‌خاطر اینکه خبر، بازدیدکننده بیشتری داشته باشد با آبروی افراد بازی شود.

وی با اشاره به آخرین تلاش‌ها برای رفع نواقص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ادامه داد: پیمانکاران مرتبط با این ورزشگاه بعد از خبر دادستان مرکز استان درحال رفع نواقص ورزشگاه بوده که به نوبه خودم از مسوولان قضایی در استان تشکر می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: من اگر سال‌های گذشته در این استان مسوولیت داشتم به‌طورحتم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج را افتتاح نمی‌کردم.

علوی گفت: قرار نیست تمام مشکلات گذشته را من به تنهایی بر دوش بکشم و در ۲ سال هم نمی‌شود که تمام سالن‌های ورزشی استان را کف‌پوش کرد.

انتهای پیام

نظر شما