شناسهٔ خبر: 28829120 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پایگاه سلامت بانوان در 6 ایستگاه مترو تهران برپا شد

تهران- ایرنا- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان، پایگاه سلامت در 6 ایستگاه پر تردد شهر برپا شده است.

صاحب‌خبر -

محسن محمدیان عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی شرکت بهره برداری مترو تهران نسبت به برپایی پایگاه مشاور پزشکی سلامت بانوان ایرانی در ایستگاه های مترو تهران اقدام کرده است.
وی ادامه داد: این پایگاه ها با مشارکت اداره کل سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران دایر شده است.
محمدیان اظهار داشت:این پایگاه ها تا روز شنبه هفته آینده در ایستگاه های مترو تجریش، صادقیه، شهید بهشتی، شهرری، امام خمینی (ره) و نیروی هوایی برپا است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: شروع فعالیت این پایگاه ها همه روز تا شنبه هفته آینده از ساعت 9 تا 12 است و بانوان می توانند با مراجعه به این پایگاه مشاوره پزشکی و روانشناسی دریافت کنند.
به مناسبت هفته ملی سلامت زنان با هدف سلامتی بانوان شرکت بهره برداری مترو تهران اقدام به برپایی مشاوره پزشکی و روانشناسی برای این قشر از مسافران کرده است.
تهرام/7243//1348

نظر شما