شناسهٔ خبر: 28829111 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

گمانی‌زنی‌ها برای تغییرات در کابینه دولت تقویت شد

علی طیب‌نیا در هیات دولت چه می‌کند؟

علی طیب‌نیا، وزیر سابق اقتصاد امروز با حضور در جلسه هیات دولت، گمانی‌زنی‌ها درباره بازگشتش به دولت حسن روحانی را تقویت کرد.

صاحب‌خبر -

علی طیب‌نیا، وزیر سابق اقتصاد در جلسه امروز هیات دولت حاضر شد. انتشار تصویر او در حاشیه جلسه هیات دولت (توسط خبرگزاری ایرنا) این شائبه را تقویت کرده که وی قضد بازگشت به دولت حسن روحانی را دارد.

با این حال برخی منابع دولتی به صورت غیررسمی اعلام کرده‌اند حضور طیب‌نیا صرفا برای حضور در یک جلسه فنی درباره بازار ارز بوده و حضور او به منزله رایزنی برای پذیرش تصدی وزارت اقتصاد نبوده است.

در همین مورد امروز نیز روزنامه آفتاب یزد برای چندمین بار گمانه‌زنی‌های خود در مورد تغییرات در دولت را منتشر کرد که در این گزارش نامی از طیب‌نیا دیده نمی‌شود.

روزنامه آفتاب یزد نیز در گزارش امروز خود به جزئیات تازه از تغییرات در کابینه دولت پرداخته است. این روزنامه می‌نویسد: شنیده‌های جدید حاکی از آن است که رحمانی‌فضلی از وزارت کشور رفته و جایگزین نوبخت می‌شود. مقصدی بعدی نوبخت یا وزارت علوم است یا ریاست دفتر رئیس‌جمهور. واعظی نیز در صورت خداحافظی جهانگیری از دولت، معاون اول می‌شود و در غیر این صورت به بهارستان می‌رود تا برای با رای اعتماد مجلس به وزارت کشور برود. حضور دژپسند و ویسه هم در وزارتخانه‌های اقتصاد و صمت قطعی شده است.

 


برچسب‌ها:

نظر شما