شناسهٔ خبر: 28828477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان:

بازدید ۳ هزار نفر از نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی لرستان

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید فرح‌بخش امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی لرستان اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در استان برپا و شش محور در این نمایشگاه دنبال شد که اولین محور معرفی کارآفرینان و مولدان کسب‌وکار استان بود، معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل‌اجرا در دانشگاه جامع علمی کاربردی محور دوم بود که در این نمایشگاه دنبال شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان ارائه خدمات مشاوره و اشتغال‌زایی در کلینیک کارآفرینی دانشگاه را یکی دیگر از محورهای این نمایشگاه دانست و عنوان کرد: معرفی مشاغل در این نمایشگاه را دنبال شد به‌ویژه مشاغل خانگی و بومی استان، همچنین کارگاه‌های مختلف و مرتبط با کارآفرینی و اشتغال‌زایی در این نمایشگاه برگزار شد به‌طوری‌که چهار کارگاه مرتبط با بحث اشتغال در این نمایشگاه ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای مختلفی داشت، بیان کرد:  مزیت‌هایی این نمایشگاه در مقایسه با سایر نمایشگاه‌ها در استان بیشتر بود؛ این نمایشگاه روزانه 600 الی 700 نفر بازدیدکننده داشت و درمجموع سه هزار نفر از نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی استان بازدید کردند.

فرح‌بخش تصریح کرد: در کنار نمایشگاه خدمات کلینیک کارآفرینی و اشتغال ارائه می‌شد و مورد استقبال خوبی قرار گرفت، یکی دیگر از مزیت‌های این نمایشگاه فروش محصولات غرفه‌ها بود به‌طوری‌که محصولات متنوع، نو و جذاب در این نمایشگاه به فروش رسید.

وی خاطرنشان کرد: در کنار نمایشگاه کتابی که در مورد مشاغل و رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی تهیه‌شده بود در بین مراجعه‌کنندگان توزیع شد، همچنین انتشار خبرنامه را به‌صورت روزانه داشتیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان گفت: در 35 غرفه در این نمایشگاه برپا شد که 16 غرفه مربوط به مراکز علمی کاربردی استان و 19 غرفه مربوط به دستگاه‌های اجرایی استان بود و تلاش شد تمرکز بر روی مباحث اشتغال و کارآفرینی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما