شناسهٔ خبر: 28828471 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

ارتباط ویدئو کنفرانس با نمایندگان شورای عالی در استانها

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در ارتباط ویدئو کنفرانس با نمایندگان این شورا در استانها، با تاکید بر لزوم نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای عالی، گفت: شما باید به مجموعه مصوبات شورای عالی تسلط کامل داشته تا بتوانید بر حسن اجرای مصوبات این شورا نظارت داشته باشید.

صاحب‌خبر -

وی افزود: دوره های آموزشی آشنایی با مصوبات شورای عالی برای مدیران جدیدالانتصاب پیش بینی نموده و این شورا برای اجرای این دوره ها آمادگی دارد.

نوید با اشاره به اینکه مدارس هیات امنایی یکی از استراتژی های شورای عالی است، اظهارداشت: مدارس هیات امنایی به معنی جمع آوری کمک های مالی نیست بلکه هدف استفاده از تجربیات مختصصان و صاحب نظران تعلیم و تربیت در این مدارس بوده و در سند تحول بنیادین به آن تاکید شده است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: برای اجرای سند تحول بنیادین نیازمند مشارکت جدی سایر دستگاه ها هستیم و در فرآیند تدوین سند تحول بنیادین، عوامل درونی و هم عوامل بیرونی آموزش و پرورش توامان دیده شده است.

وی افزود: فراهم کردن بستر حضور دیگران و تقویت روحیه مشارکت پذیری؛ کمک زیادی به تحقق اهداف تحولی آموزش و پرورش خواهد نمود و باور تحول خواهی و تحول آفرینی در آموزش و پرورش باید تبدیل به یک مطالبه عمومی شود.

یادآور می شود اولین ارتباط ویدئو کنفرانس دبیرخانه شورای عالی با نمایندگان این شورا در 11 استان(فارس، سیستان و بلوچستان، لرستان، سمنان، گلستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه، یزد،خراسان جنوبی و تهران) با حضور دبیرکل، معاونان، مدیران و کارشناسان کمیسیون های دبیرخانه شورای عالی برگزار شد و به سئوالات آنان درباره مصوبات شورای عالی و سایر مسائل آموزش و پرورش پاسخ داده شد.

 

نظر شما