شناسهٔ خبر: 28828404 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

14 مدرسه خیرساز در شهرستان های تهران به بهره برداری می رسد

شهرری- ایرنا- رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران گفت: 14 مدرسه خیرساز تا پایان آبان ماه امسال در شهرستان های استان به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

سید هادی موجانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح یک باب مدرسه خیرساز در شهرری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز بعد از 21 سال تلاش بیش از 650 هزار خیر مدرسه ساز در کشور و بیش از هزار خیر نیز در خارج از کشور وجود دارد.
وی تصریح کرد: هم اکنون 500 مجمع خیرین مدرسه ساز در داخل کشور و هشت مجمع نیز در سایر کشورها فعال هستند که امیدواریم این تعداد افزایش یابد.
موجانی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 54 مدرسه در شهرستان های استان تهران احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: طی 2 سال گذشته 215 مدرسه توسط خیران در شهرستان های استان احداث شده و 40 مدرسه نیز در حال ساخت است.
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران عنوان کرد: پنج مدرسه خیرساز نیز در شهرری، کهریزک و حسن آباد در دستور کار قرار دارد و در طی سال آتی عملیات عمرانی آن آغاز می شود.
وی گفت: همچنین ساخت 23 مدرسه در مناطق زلزله زده از سوی خیرین مدرسه ساز آغاز شده که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و دانش آموزان این مناطق می توانند از این مدارس استفاده کنند.
1970/6003

نظر شما