شناسهٔ خبر: 28827795 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

فرمانده کل ارتش با حجت‌الاسلام محمدحسنی دیدار کرد

امیر سرلشکر موسوی و دیگر فرماندهان عالی رتبه ارتش با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن دیدار با حجت‌الاسلام محمدحسنی سالروز تاسیس این سازمان را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، امیر صباحی‌فر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی و امیر خانزادی فرمانده نیروی دریایی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با حضور در این سازمان با حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در این دیدار به تشریح اقدامات انجام شده از سوی این سازمان به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پرداخت.

وی از تلاش همه معاونت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به ویژه معاونت فرهنگی و روابط عمومی برای ارائه جلوه های ارتش معنویت محور و انقلابی برای افکار عمومی تقدیر و تشکر کرد و افزود: همکاری و همدلی همه فرماندهان ارتش در همراهی و پشتیبانی از برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی شایان تقدیر و ستودنی است.

نظر شما