شناسهٔ خبر: 28827599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دانش‌آموزان گنبدکاووس به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند

R41471/P1377/S6,70/CT11

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: تا پایان امسال ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در قالب ۴ کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ سیدعلی حسینی ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان های راهیان نور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دانش آموزان دختر پایه دهم و یازدهم به تعداد 160 نفر به مناطق غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: این دانش‌آموزان به مدت 4 روز از  نقاط مختلف مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کرده و در جریان رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام برای دفاع از کشور قرار خواهند گرفت.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: تا پایان سال 3 اعزام دیگر در قالب راهیان نور دانش‌آموزی خواهیم داشت که 2 اعلام مربوط به دانش‌آموزان پسر و یک اعزام مربوط به دانش‌آموزان دختر است.

وی یادآور شد: در مجموع اعزام‌های راهیان نور تا پایان سال 400 نفر از دانش‌آموزان پسر از مناطق جنوب کشور و 400 نفر دانش‌آموز دختر از مناطق غرب و جنوب کشور بازدید خواهند داشت.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش‌آموزان با مناطق جنگی و جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان و شهدا از جمله اهداف اعزام راهیان نور است.

انتهای پیام/ش

نظر شما