شناسهٔ خبر: 28827555 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

سومین نمایشگاه لباس عاشورایی شنبه ٢٨ مهر افتتاح می‌شود

ابنا

مراسم افتتاحیه نمایشگاه لباس عاشورایی ده صبح روز شنبه بیست و هشتم مهرماه در سالن رودكی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سومین نمایشگاه لباس عاشورایی از تغییر ساعت مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه لباس عاشورایی خبرداد.

«سید مهدی جعفری» ادامه داد: تغییر ساعت مراسم افتتاحیه به خاطر تداخل با مراسم تجلیل از گروه اركستر سنفونیک دوران دفاع مقدس بوده و به همین خاطر مجبور شدیم ٥ ساعت زودتر افتتاحیه نمایشگاه را برگزار كنیم.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه لباس عاشورایی ده صبح روز شنبه بیست و هشتم مهرماه در سالن رودكی برگزار می شود.

جعفری ضمن عذرخواهی از تداخل برنامه ای گفت: اگرچه یک ماه جلوتر برنامه ریزی برای مراسم افتتاحیه صورت گرفته بود اما این داخل برنامه ای از جانب نمایشگاه نبوده اما تلاش خواهیم كردم مراسم با همان كیفیت برگزار شود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه عاشورایی اضافه كرد: با توجه به فرصت اندک باقی مانده و به منظور صرفه جویی در مصرف كاغذ و هزینه ها؛ كارت دعوت های مراسم افتتاحییه به صورت الكترونیكی ارسال خواهد شد.

وی ضمن دعوت از تمام دست اندركاران حوزه مد و لباس كشور، هنرمندان و اهالی رسانه برای شركت در مراسم گفت: این برنامه با حضور «سید مجتبی حسینی» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسولان كشوری در سالن رودكی برگزار می شود.

سید مهدی جعفری همچنین ادامه داد: بعد از مراسم افتتاحیه، عموم مردم و علاقمندان به فرهنگ پوشش عاشورایی از روز یكشنبه ٢٩ مهرماه تا٤ آبان از ساعت ١٠ تا ١٨  می توانند از نمایشگاه بازدید كنند.

......................
پایان پیام/ 167

نظر شما