شناسهٔ خبر: 28827214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آموزش، مسئول سازي و خود مراقبتي، ارکان توانمند سازي کارکنان

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- رئيس بازرسي کل نيروي انتظامي؛ آموزش ،مسئول سازي و خود مراقبتي را 3 رکن محوري ارتقاء توان و آمادگي کارکنان دانست.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "محمد علي نوري نژاد" در ششمين قرارگاه جهادي صيانت و کارگاه صيانتي فرماندهي انتظامي هرمزگان با تأکيد بر بحث صيانت از کارکنان و ارتقاء روحيه ديني، انقلابي و اسلامي آنها گفت: پليس امروز در تراز جمهوري اسلامي ايران است و بايد اين همترازي در همه شئونات آن حفظ شود.
وي با بيان اينکه موضوع پاکدستي و پاک چشمي براي نيروي انتظامي اولويت دارد و بايد مانند گذشته ثابت کنيم امين مردم بوده و اين موضوع را در عمل ثابت کنيم، افزود: يکي از برنامه هاي اصلي ناجا به منظور نيل به اهداف سازماني توجه به آموزش کارکنان است و تلاش مي شود با ارائه آموزش هاي تخصصي جرايم در سازمان پليس کاهش يابد.
رئيس بازرسي ناجا تأکيد کرد: پليسي که با انبوهي از معضلات، آسيب ها و جرايم دست و پنجه نرم مي کند خود نيز در خطر گرفتار شدن به اين پلشتي ها قرار دارد و مي طلبد که موضوع صيانت از کارکنان با جديت تمام در درون سازمان دنبال شود.
سردار نوري نژاد با تأکيد به ضرورت تحليل جرايم و تخلفات در سطح ناجا،گفت: فعاليت هاي کارکنان نيروي انتظامي مهمترين رکن و عنصر سازماني در پيشبرد اهداف ناجا است و اتخاذ تدابير و راهکارهاي پيشگيرانه از تخلفات کارکنان، راه اين هدف سازماني را هموار مي کند.
اين مقام ارشد انتظامي، بهره گيري از اخلاق، منش اسلامي و انساني در برخورد با کارکنان تحت امر را تکليفي مهم براي فرماندهان و مديران انتظامي تلقي کرد و گفت: ريشه بسياري از جرايم سازماني در نظارت و کنترل ضعيف سازماني است و بايد تلاش کرد حساسيت مسئولان انتظامي را در اين زمينه بالا برد.
رئيس بازرسي ناجا آموزش، مسئول سازي و خود مراقبتي را 3 رکن محوري ارتقاء توان و آمادگي کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: پليس بر آن است که همواره با آموزش هاي کاربردي و نظارت راهبردي، پيشگيري از جرايم کارکنان و ارتقاء امنيت اجتماعي شهروندان را سرلوحه امور خود قرار دهد.

نظر شما